Born A Survivor
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Just survive.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 What is this place? ||&Baelfire

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ellie Johnson
New survivor
New survivor
Ellie Johnson


Aantal berichten : 15
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 14
Groep: Goed
Partner: Maybe some day..

What is this place? ||&Baelfire Empty
BerichtOnderwerp: What is this place? ||&Baelfire   What is this place? ||&Baelfire Emptyza jun 29, 2013 7:21 am

H
et ietwat kleine, jonge meisje struinde langs de rand van de heuvels. Haar ene hand ruste op haar zij, waar opgedroogd bloed zichtbaar was. In haar andere hand hield ze een pistool vast. Over haar rug hing een simpele boog, met een pijlenkoker. Haar rode trui was gescheurd en vies van de modder en het bloed, haar bruine haar zat in een slordige staart die op haar schouder rustte.

Ellie liep rustig door, verdriet was nog steeds in haar ogen af te lezen. Maar huilen kon ze niet meer, daar had ze de afgelopen twee dagen al te veel last van gehad. Al haar dierbaren waren weg, ze had nog amper geluk gehad in haar leven. En nu was ze Joel ook al kwijt.. Het meisje had één dag op de kust gezeten, uit de brokstukken had ze haar wapens teruggevonden en rugzak met een aantal overlevingsmiddelen. De rest van de dag had ze zichzelf de tijd gegund om afscheid te nemen van Joel. De tweede dag had ze bijna alleen maar gelopen en een klein kamp opgezet. En nu was het alweer de derde dag op het eiland, al had ze geen flauw idee waar ze heen moest. De wind begon wat harder te waaien, de wolken vormden een gordijn voor de zon. Het landschap leek meteen een stuk duisterder, langzaam begon het te miezeren. Ellie keek even naar de top van de heuvel en besloot maar omhoog te klimmen, daar had ze nou eenmaal een beter uitzicht.

Eenmaal bovenaan keek Ellie even om zich heen, voor zover ze kon zien was het eiland al groot. En dan zag ze waarschijnlijk nog niet eens alles. Het meisje draaide zich om en zag in de verte een silhouet staan, aarzelend bleef ze staan. Nog steeds trillend op haar benen. Vertrouw niemand, al helemaal niet in situaties waarin je moet overleven.. Klonk een stem waarschuwend in haar hoofd, ze beet op haar lip toen ze de stem van Joel erin herkende. Tranen welden opnieuw op in haar ogen.

||Baelfire||
Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire McLo
New survivor
New survivor
Baelfire McLo


Aantal berichten : 26
Leeftijd : 24

Personage
Leeftijd: 14
Groep: Slecht
Partner:

What is this place? ||&Baelfire Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is this place? ||&Baelfire   What is this place? ||&Baelfire Emptyza jun 29, 2013 7:55 am

E
en donker silhouet was vanaf de top van de heuvel te zien, het zat voor zich uit te staren, zijn rug tegen een kleine rots, die hulpvaardig uit de grond was geschoten en het kleine stukje gras dat de jongen nodig had gehad om te zitten droog had gehouden in de mierzerregen. De bruine ogen van de jongen keken met een droevige glans voor zich uit, terwijl deze terugdacht aan de tijd dat zijn eigen ouders er beiden nog waren, al was hij toen erg klein geweest, hij wist het nog goed en zijn herinneringen waren scherper geweest dan de tijd erna. Compleet afgesloten van de buitenwereld zat hij daar maar, een traan gleed vanuit zijn nietsziende ogen omlaag over zijn wang, en zocht toen een weg naar de grond.

- Snap het als je er weinig mee kunt :')


Terug naar boven Ga naar beneden
Ellie Johnson
New survivor
New survivor
Ellie Johnson


Aantal berichten : 15
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 14
Groep: Goed
Partner: Maybe some day..

What is this place? ||&Baelfire Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is this place? ||&Baelfire   What is this place? ||&Baelfire Emptyza jun 29, 2013 8:20 am

E
llie keek nog even twijfelend om zich heen, de woorden van Joel schoten nogmaals door haar hoofd. En toch.. Ze kon niet alleen blijven, dat zou ze ook niet overleven..  'Sorry Joel..' Mompelde het meisje zacht, terwijl ze nog even kort naar het silhouet ging. Ellie wilde niet tegen haar vriend ingaan, ze vertrouwde hem met heel haar hart. Maar toch voelde het beter om gezelschap te hebben. En als het dan toch fout zou gaan, dan zou ze ook verlost zijn van alle ellende die deze wereld met zich mee bracht. Dan zou ze weer bij haar ouders zijn, bij Joel..

Aarzelend kwam het kind in beweging, haar ene hand streek een bruine lok uit haar gezicht terwijl de ander het pistool omklemde. In haar blauwe ogen was nog steeds verdriet te lezen, vermengt met onzekerheid en angst. Ellie kwam steeds dichterbij de persoon, tot ze op enkele meters afstand bleef staan. Haar lichaam trilde, haar hand omklemde het pistool nog wat meer.

Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire McLo
New survivor
New survivor
Baelfire McLo


Aantal berichten : 26
Leeftijd : 24

Personage
Leeftijd: 14
Groep: Slecht
Partner:

What is this place? ||&Baelfire Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is this place? ||&Baelfire   What is this place? ||&Baelfire Emptyza jun 29, 2013 8:40 am

V
oetstappen drongen door tot Bael's droomwereld, met een schok kwam de jongen weer terecht in de echte wereld, in het heden, en kwam in een snelle, geschrokken beweging overeind. Een bruinharig meisje met blauwe ogen stond voor hem, en hield hem met een pistool onder schot. De bruine ogen schoten heen en weer, op zoek naar een mogelijke ontsnaproute, maar deze was ver te zoeken. Overal om hen heen was open veld, geen beschutting voor de jongen om snel weg te kruipen en dan verder te rennen. Kort schudde hij zijn hoofd, legde zijn handen achter op zijn hoofd en kwam overeind.


Terug naar boven Ga naar beneden
Ellie Johnson
New survivor
New survivor
Ellie Johnson


Aantal berichten : 15
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 14
Groep: Goed
Partner: Maybe some day..

What is this place? ||&Baelfire Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is this place? ||&Baelfire   What is this place? ||&Baelfire Emptyza jun 29, 2013 8:48 am

H
aar blauwe ogen namen de jongen in zich op, hij was waarschijnlijk van dezelfde leeftijd als Ellie zelf. Hij had zwart haar met bruine ogen, en leek haar niet echt een 'slecht' persoon. Aarzelend liet ze haar pistool weer zakken. 'Ik.. Ik wil je geen kwaad doen..' Klonk haar stem zacht, het geluid was niet zo helder en trilde. 'Ben jij ook van het schip?' Met haar hoofd gebaarde ze in de richting van de kust. Het pistool stond onderhand gericht naar de grond.

Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire McLo
New survivor
New survivor
Baelfire McLo


Aantal berichten : 26
Leeftijd : 24

Personage
Leeftijd: 14
Groep: Slecht
Partner:

What is this place? ||&Baelfire Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is this place? ||&Baelfire   What is this place? ||&Baelfire Emptyza jun 29, 2013 9:09 am

B
aelfire dacht een moment na, als hij nu zou vertellen dat hij ook van het schip kwam... Snel knikte hij, en toverde een wat verwilderde blik in zijn ogen. Zijn handen liet hij rustig zakken, en hij liet de dichte wond op zijn hand zien. 'Er is een ijzeren splinter recht door mijn hand gegaan, en ik ben bijna verdronken. Hoe ben jij er aan toe?' De stem van de jongen had een iets meer gejaagde toon, dan normaal, nu hij haar antwoordde. Kon hij haar vertrouwen winnen door te doen alsof hij goed was?


Terug naar boven Ga naar beneden
Ellie Johnson
New survivor
New survivor
Ellie Johnson


Aantal berichten : 15
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 14
Groep: Goed
Partner: Maybe some day..

What is this place? ||&Baelfire Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is this place? ||&Baelfire   What is this place? ||&Baelfire Emptyza jun 29, 2013 9:21 am

E
en enkel moment keek ze de jongen argwanend aan, de meeste mensen van de cruise kende ze wel. Nou ja, in ieder geval van gezicht. De jongen had ze nog nooit gezien. Ellie keek hem aan, er lag een verwilderde blik in zijn ogen. 'Er is een ijzeren splinter recht door mijn hand gegaan, en ik ben bijna verdronken. Hoe ben jij er aan toe?' Het meisje keek weg en beet zacht op haar lip. 'Ik.. Ik kan niet zwemmen, dus ik verdronk bijna. Mijn pleegvader heeft me gered en is toen zelf verdronken..' Tranen welden op in haar blauwe ogen, het meisje zuchtte even kort. 'Ik ben ook geraakt door een van de brokstukken, mijn zij ligt vrijwel compleet open..'

Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire McLo
New survivor
New survivor
Baelfire McLo


Aantal berichten : 26
Leeftijd : 24

Personage
Leeftijd: 14
Groep: Slecht
Partner:

What is this place? ||&Baelfire Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is this place? ||&Baelfire   What is this place? ||&Baelfire Emptyza jun 29, 2013 9:50 am

B
ael's ogen vlogen naar haar met bloed besmeurde zijde, en daarna naar haar ogen, die plotseling verdrietig stonden. 'Dat... Dat spijt me voor je.' De jongen nam het meisje een moment in zich op, en keek toen weer weg. 'Ikkeh.. Wil je wat eten?'


Terug naar boven Ga naar beneden
Ellie Johnson
New survivor
New survivor
Ellie Johnson


Aantal berichten : 15
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 14
Groep: Goed
Partner: Maybe some day..

What is this place? ||&Baelfire Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is this place? ||&Baelfire   What is this place? ||&Baelfire Emptyza jun 29, 2013 9:56 am

H
et meisje glimlachte zwakjes, maar haar ogen lachte niet mee. 'Dat... Dat spijt me voor je.' Ellie zuchtte even kort. 'Nja.. Ik begin er onderhand wel aan te wennen.. Mensen komen en gaan..' Klonk haar stem zacht. 'Ikkeh.. Wil je wat eten?' Het meisje fronste en nam de jongen nogmaals in zich op. 'Hoe kom je aan eten?' Zelf had ze nog amper wat gevonden.. Ellie schudde haar hoofd en keek nogmaals naar de jongen. 'Maar.. Ja graag..' Klonk haar zachte stem nogmaals.

Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire McLo
New survivor
New survivor
Baelfire McLo


Aantal berichten : 26
Leeftijd : 24

Personage
Leeftijd: 14
Groep: Slecht
Partner:

What is this place? ||&Baelfire Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is this place? ||&Baelfire   What is this place? ||&Baelfire Emptyza jun 29, 2013 10:05 am

H
et meisje keek hem aan. 'Hoe kom je aan eten?' Bael haalde wat uit zijn zak, een klein bundeltje met een blauwe gloed door het wit heen. 'Maar... Ja graag.' [b]'Ik vond een bessenstruik. Hier, neem wat.' Hij nam zelf een enkele bes, en hield haar toen het bundeltje glanzende bessen voor, wachtende tot ze wat zou nemen.



Terug naar boven Ga naar beneden
Ellie Johnson
New survivor
New survivor
Ellie Johnson


Aantal berichten : 15
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 14
Groep: Goed
Partner: Maybe some day..

What is this place? ||&Baelfire Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is this place? ||&Baelfire   What is this place? ||&Baelfire Emptyza jun 29, 2013 10:14 am

D
e jongen hield haar het bundeltje glanzende bessen voor, aarzelend nam ze er een paar.  'Dankjewel..' Klonk haar stem zacht, maar toch dankbaar. 'Hoe ben jij op de cruise gekomen?' Vroeg ze uit nieuwsgierigheid en om het gesprek op gang te krijgen. 'Ik ben trouwens Ellie.' Ze glimlachte zwakjes.

Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire McLo
New survivor
New survivor
Baelfire McLo


Aantal berichten : 26
Leeftijd : 24

Personage
Leeftijd: 14
Groep: Slecht
Partner:

What is this place? ||&Baelfire Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is this place? ||&Baelfire   What is this place? ||&Baelfire Emptyza jun 29, 2013 10:28 am

B
ael slikte, en keek een moment naar de grond. 'Hoe ben jij op de cruise terecht gekomen?' vroeg het meisje hem. De jongen was een moment stil, voor hij antwoord gaf. 'Ik was op vakantie met mijn vader. Mijn moeder is overleden, een paar jaar na mijn geboorte. Maar, mijn vader is dood gegaan tijdens de... de.. crash?' De jongen had geen idee hoe hij het stranden van het schip moest noemen, dus maakte hij er maar crash van. Eigenlijk was er maar weinig van gelogen. Hij was hier met zijn pleegvader, en zijn moeder was een aantal jaar na zijn geboorte gestorven. Zijn echte vader was ook dood, dus... 'Jij dan?'



Terug naar boven Ga naar beneden
Ellie Johnson
New survivor
New survivor
Ellie Johnson


Aantal berichten : 15
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 14
Groep: Goed
Partner: Maybe some day..

What is this place? ||&Baelfire Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is this place? ||&Baelfire   What is this place? ||&Baelfire Emptyza jun 29, 2013 10:38 am

E
llie luisterde aandachtig naar het verhaal van de jongen. Ze kon makkelijk met hem meeleven, het meisje had zelf ook zoveel dierbaren verloren. 'Jij dan?' Klonk de stem van de jongen. Ellie zocht even naar haar woorden voor ze begon te praten, een enkel moment dacht ze erover om niet haar echte verhaal te vertellen. Maar iets gaf haar vertrouwen in de jongen. 'Mijn ouders zijn omgekomen bij een auto-ongeluk, een vriend van hun heeft de zorg voor mij overgenomen. Later kreeg hij een vriendin en zij werd een soort pleegmoeder voor mij, ze waren net als ouders voor me. Maar ze verbroken hun relatie en m'n pleegmoeder vertrok naar Amerika, we hebben haar nooit meer gezien..' Ellie zuchtte even diep. 'Ik was heel down door het vertrek van m'n pleegmoeder, ik heb in die tijd veel steun gehad aan mijn paard.. En aan Joel, m'n pleegvader. Hij heeft me veel geleerd over overleven, daardoor kan ik ook met wapens omgaan. Hij had besloten dat het goed zou zijn om even op vakantie te gaan. Maar het werd er niet echt wat je zegt beter op..' Opnieuw welden er tranen op in haar ogen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire McLo
New survivor
New survivor
Baelfire McLo


Aantal berichten : 26
Leeftijd : 24

Personage
Leeftijd: 14
Groep: Slecht
Partner:

What is this place? ||&Baelfire Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is this place? ||&Baelfire   What is this place? ||&Baelfire Emptyma jul 15, 2013 8:48 am

'I
k was heel down door het vertrek van m'n pleegmoeder, ik heb in die tijd veel steun gehad aan mijn paard.. En aan Joel, m'n pleegvader. Hij heeft me veel geleerd over overleven, daardoor kan ik ook met wapens omgaan. Hij had besloten dat het goed zou zijn om even op vakantie te gaan. Maar het werd er niet echt wat je zegt beter op..' Opnieuw welden er tranen op in haar ogen. De jongen knikte begrijpend, zou die Joel ook om zijn gekomen? Hij zou niet raar opkijken als het zo was... Een zucht rolde over zijn lippen, en hij likte even over zijn lippen, hij zou zo eens op zoek gaan naar water...



Terug naar boven Ga naar beneden
Ellie Johnson
New survivor
New survivor
Ellie Johnson


Aantal berichten : 15
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 14
Groep: Goed
Partner: Maybe some day..

What is this place? ||&Baelfire Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is this place? ||&Baelfire   What is this place? ||&Baelfire Emptyma jul 15, 2013 9:06 am

E
en zucht rolde over de lippen van de jongen, het voelde fijn om iemand te hebben die haar begreep en naar haar luisterde. En toch bleef de waarschuwende stem van Joel door haar hoofd denderen, dat ze niemand moest vertrouwen. Dat ze aan zichzelf moest denken en moest zien te overleven. Ellie zuchtte even kort en probeerde tevergeefs haar staart wat netter te maken, bruine pieken bleven er eigenwijs uitsteken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Baelfire McLo
New survivor
New survivor
Baelfire McLo


Aantal berichten : 26
Leeftijd : 24

Personage
Leeftijd: 14
Groep: Slecht
Partner:

What is this place? ||&Baelfire Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is this place? ||&Baelfire   What is this place? ||&Baelfire Emptywo jul 17, 2013 10:05 pm

E
llie zuchtte, en deed een poging om haar staart wat te fatsoeneren, maar deze mislukte hopeloos. 'Ik, ehm... Weet jij misschien een beekje in de buurt ofzo...?' De jongen hield zijn veldfles omhoog, en keerde deze om. Enkele druppels liepen eruit, maar dat was het dan ook wel. Een moedeloze zucht rolde over zijn lippen, hij wilde hier zo graag weg... Verlangend keek hij naar de zee, waar in de verte een klein zwart streepje land te zien was. Of was dat enkel zijn verbeelding?



Terug naar boven Ga naar beneden
Ellie Johnson
New survivor
New survivor
Ellie Johnson


Aantal berichten : 15
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 14
Groep: Goed
Partner: Maybe some day..

What is this place? ||&Baelfire Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is this place? ||&Baelfire   What is this place? ||&Baelfire Emptywo jul 17, 2013 10:41 pm

Ellie
A old friend once learned me how to survive.

'Ik, ehm... Weet jij misschien een beekje in de buurt ofzo...?' De jongen hield zijn veldfles omhoog en keerde hem om, enkele druppels liepen eruit. Ze merkte op dat hij naar de zee keek, haast verlangend. Ellie dacht even een moment na. 'Ik ben wel langs een meertje gelopen, gister.. Het is niet heel dicht bij..'

Tagged: Baelfire
Mood: Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





What is this place? ||&Baelfire Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is this place? ||&Baelfire   What is this place? ||&Baelfire Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What is this place? ||&Baelfire
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A new journey, with a new treasure ||&Baelfire
» A place to stay ||&Lava
» This place is strange.. ||Open

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Born A Survivor :: Oosten :: Heuvels-
Ga naar: