Born A Survivor
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Just survive.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Isolde Arya Aithusa Gwen Mithian Elysia Sting~ This is me

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Isolde Sting
New survivor
New survivor
Isolde Sting


Aantal berichten : 10

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: nobody likes me that much

Isolde Arya Aithusa Gwen Mithian Elysia Sting~ This is me Empty
BerichtOnderwerp: Isolde Arya Aithusa Gwen Mithian Elysia Sting~ This is me   Isolde Arya Aithusa Gwen Mithian Elysia Sting~ This is me Emptyzo jul 21, 2013 3:00 am


A L G E M E E N
Voornamen Isolde Arya Aithusa Gwen Mithian Elysia
Achternaam Sting
Bijnamen Ise
Leeftijd 18
Geslacht Vrouwlijk
Geboortedatum 28 November
Geboorteplaats Mexico



U I T E R L I J K
Tattoo's Nog niet
Piercings Drie paar oorbellen
Littekens Een in haar zij en op haar kaak, van het zwaardvechten
Lengte 1,83
Oogkleur Bleek blauwgroen
Haarkleur Zwart
Bouw Lang en dun



W E E T J E S
Valt op Mannen maar zij vallen niet op haar
Lievelings eten Kippenpootjes
Lievelings drinken Water
Lievelings kleur Olijfgroen



S O C I A A L ~ C O N T A C T
Moeder Claire Sting
Vader Lewis Sting
Zus(sen)
Broer(s)
Vrienden/Vriendinnen Een paar van school noemen mij hun vriendin, maar ze zijn bang voor me
Partner Nobody likes me that much
Dieren Callas, gevlekte poes en Sterre, grijze poes



K A R A K T E R
Scherp, onaardig en vals. Ze had zo bij de slechte groep gekund, alleen ze komt uit het schip dus je zou haar goed moeten noemen. Als het zover zou komen, zou ze de prinses best vermoorden.


G E S C H I E D E N I S
Ise is een typisch doorsnee meisjesmeisje. Alleen minder lief en haar enige hobbies waren zwemmen en zwaardvechten. Hoge hakken, rode, lange nagels, korte rokjes en strakke hempjes waren favoriet. Thuis was ze enig kind, had overbezorgde ouders en moest alles zelf doen. Ondanks die overbezorgdheid wist Isolde ze steeds opnieuw zover te krijgen dat ze mocht blijven zwaardvechten.
Tot de zomervakantie, toen kregen ze er ruzie over en Isolde pakte haar spullen in en liep weg met geld van haar ouders. Haar zwaard vergat ze niet.
De grootste gelukken van Ise waren dat ze een goede zwemmer was en dat ze op het dek had gestaan tijdens het ongeluk. Isolde was weggelopen van huis, ze had ruzie en was boos. Om alleen te zijn hielp haar vaak, nu was ze met haar ouders' geld op reis.
Het schip maakte al vele schommelingen en Isolde had haar spullen gehaald van beneden, een rugzakje had ze, tegen vele protesten en geschokte afkeurende blikken in, gevuld met de taartjes, boterhammen en flessen drinken van de tafels op het dek. Korte tijd daarop maakte de boot een bocht naar links met een schommel naar rechts. Isolde had goede oren, maar moest haar best doen om het te horen (nog wist ze het niet zeker) dat er iets kraakte. Het meisje was niet aardig. Ze had geen goed hart. Als het erop aan zou komen dat iemand de prinses moest doden, zou juist zij zich misschien vrijwillig aanbieden om de klus te klaren.
Maar hoe dan ook, ze waarschuwde dus niemand, ze sprong alleen met al haar spullen overboord.
Het was vanaf dat punt niet lang zwemmen naar het eiland dus kwam ze snel aan, het was ook nog vroeg in de morgen. Ise had alleen veel spierpijn, maar genoeg tijd om een onderkomen te bouwen.
Dat is hoe Isolde Arya Aithusa Gwen Mithian Elysia Sting op het eiland belandde.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Isolde Arya Aithusa Gwen Mithian Elysia Sting~ This is me
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Danger.. [&Isolde]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Born A Survivor :: Informatie :: Voorstellen :: Als personage-
Ga naar: