Born A Survivor
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Just survive.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Clem? Are you there? & Clementine

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyvr aug 02, 2013 11:06 pm




RAVEN BURON
Raven liep rond, zijn passen waren snel en vluchtig. Zijn ogen schoten van links naar rechts, op zoek naar een herkenningspunt. Hij had zijn kompas laten vallen en voelde zich totaal alleen, de duisternis had hem genadeloos opgeslokt. 'Clem!?' Verliet het zijn mond, een schreeuw gevuld van angst en zorgen. Hij was haar een dag geleden kwijt geraakt, toen ze op een plek hadden afgesproken en ze niet was komen opdagen. Was er iets ergs gebeurd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyvr aug 02, 2013 11:24 pm

Clementine
I want to be free, just like a butterfly.

Het latina meisje struinde langs de bomen, ze was hopeloos de weg kwijtgeraakt in het diepe bos. Haar gewonde been werkte ook niet echt mee. Ongerust keek Clementine om zich heen, ze moest Raaf vinden. Nu ze niet was op komen dagen op de plek waar ze af hadden gesproken, doordat ze verdwaalt was geraakt. Moest ze hem zien te vinden. Zo snel mogelijk. Het meisje zuchtte, haar zoektocht ging niet bepaalt goed.. 'Clem!?' Klonk een schreeuw in de verte, haar hart sloeg haast een slag over toen ze de stem herkende. 'Raaf!' Haar hoge stem schreeuwde terug, hopend op antwoord. Hopend dat de stem geen verbeelding was geweest.

Tagged: Raven ♥
Mood: Hopefull
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyvr aug 02, 2013 11:38 pm


RAVEN BURON
Raven zwalkte nog wat rond, in zijn ogen begon de wanhoop langzaam op te spelen. Dit zou hij niet lang meer volhouden. Het begon zelfs al donker te worden, wat versterkt werd door de donkere, onheilspellende wolken die al enkele uren boven zijn hoofd hingen, haast wachtend om los te barsten wanneer nodig. Een diepe zucht verliet zijn mond, en net voor hij zich op de grond liet zakken vingen zijn oren een geliefd geluid op. 'Raaf!' Klonk de stem van zijn vriendin, van niet al te ver weg. 'Clem! Hier ben ik!' Raaf schreeuwde de longen uit zijn lijf, maar het zou allemaal niet uitmaken. Als ze maar naar hem toe zou komen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyvr aug 02, 2013 11:47 pm

Clementine
I want to be free, just like a butterfly.

Opnieuw sloeg haar hart een slag over toen ze de stem van haar vriend nogmaals hoorde. 'Clem! Hier ben ik!' Het meisje begon te rennen, zo hard als haar gewonde been haar kon dragen. Ze volgde het stemgeluid van Raven. De latina begon nog wat harder te rennen. Haar lichaam vulde zich met geluk toen ze haar vriend op de grond zag zitten. Clementine vloog hem om zijn nek en glimlachte breed. 'Sorry.. Ik was verdwaalt..'

Tagged: Raven ♥
Mood: Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyza aug 03, 2013 12:02 am


RAVEN BURON
Rennende voetstappen kwamen zijn kant op. Zou het echt...? Raaf was bijna te bang om haar naam ook maar te denken, bang dat, alleen maar omdat hij haar naam dacht, het heel iemand anders zou zijn. Maar dat kon niet, toch? Alleen door gedachten...? Voor hij verder kon gaan met zijn depressieve gedachtenstroom, kwam Clementine tevoorschijn achter een paar bomen. Met haar gewonde been leek het beter te gaan, ze kon er al weer op rennen... Een gelukkige blik verscheen in zijn ogen toen hij haar armen eindelijk stevig om zijn hals voelde, en haar stem hoorde weerklinken, van vlak naast zijn oor. 'Sorry... Ik was verdwaalt...' Klonk haar stem verontschuldigend. Raaf stond op, en sloeg zijn armen stevig om haar heen. Een moment kon hij niets zeggen, zijn tong was verstijfd. 'Ik heb zo in de stress gezeten Clem. Ik was bang dat je van een klif gestort was.' Bracht hij uiteindelijk uit.

Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyza aug 03, 2013 12:18 am

Clementine
I want to be free, just like a butterfly.

Raaf was opgestaan en had zijn armen stevig om haar heen geslagen, Clem glimlachte en liet haar hoofd rusten tegen zijn schouder. 'Het spijt me Raaf..' Fluisterde ze. Ze vervloekte haar waardeloze richtingsgevoel. 'Ik ben zo blij om je weer te zien,' klonk haar hoge stem liefdevol.

-Whoops sorry beetje heel erg kort-

Tagged: Raven ♥
Mood: In love
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyza aug 03, 2013 12:22 am




RAVEN BURON
Clem liet haar hoofd op zijn schouder rusten, en een gelukkig gevoelde stroomde door het lichaam van de jongen. Hij had het enorm getroffen, met Clem aan zijn zijde. 'Het spijt me Raaf... Ik ben zo blij om je weer te zien.' Raaf schudde glimlachend heel zacht zijn hoofd. 'Niet zo blij als ik ben om jou te zien. Dat is onmogelijk.' Hij tilde haar van de grond, en drukte haar stevig tegen zich aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyza aug 03, 2013 12:36 am

Clementine
I want to be free, just like a butterfly.

'Niet zo blij als ik ben om jou te zien. Dat is onmogelijk.' Hij tilde haar van de grond en drukte haar stevig tegen zich aan. Clementine schudde lachend haar hoofd. 'Misschien is het toch niet zo onmogelijk als je denkt.' Het was eigenlijk raar dat ze zich eenmaal gestrand op een eiland gelukkiger voelde dan thuis, waarschijnlijk zou ze zich overal gelukkig voelen zolang ze met Raaf was.  

Tagged: Raven ♥
Mood: In love
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyza aug 03, 2013 12:44 am


RAVEN BURON
Clem schudde lachend haar hoofd, en Raaf grijnsde licht. 'Misschien is het toch niet zo onmogelijk als je denkt.' De jongen lachte, een vrolijk, laag geluid dat tussen de bomen bleef hangen. Regendruppels vielen plotseling als kogeltjes uit een buks naar beneden, harder dan hij ze ooit gevoeld had. Wat voorover gebogen, met Clem nog steeds in zijn armen, rende de zwartharige jongen het bos door, tot hij onder de beschutting van een grote treurwilg stond, en Clem voorzichtig op het zachte mos legde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyza aug 03, 2013 12:56 am

Clementine
I want to be free, just like a butterfly.

Clem keek een kort moment omhoog naar de lucht, de regen kwam hard neer. Nog steeds had ze het gevoel dat er iets mis was met het eiland. Ze voelde Raaf in beweging komen en glimlachte opnieuw, na een tijdje rennen legde hij haar voorzichtig op het zachte mos neer. 'Hoe vaak moet ik het nog zeggen dat ik prima zelf kan lopen?' De latina grijnsde licht.

Tagged: Raven ♥
Mood: Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyza aug 03, 2013 1:06 am


RAVEN BURON
De jongen grijnsde. 'Net zo lang tot je been genezen is en het overtuigend klinkt.' Grinnikte hij, en ging naast haar zitten. 'Er klopt helemaal niets van dit eiland. Echt helemaal niets.' Gromde hij, wat chagerijnig nu, en keek om zich heen. Zijn hand had uit automatisme het jagersmes gepakt, en daar speelde hij nu wat afwezig mee.

Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyza aug 03, 2013 1:36 am

Clementine
I want to be free, just like a butterfly.

'Net zo lang tot je been genezen is en het overtuigend klinkt.' Grinnikte hij. 'Gelukkig ben je niet zo eigenwijs.' Het meisje glimlachte. 'Er klopt helemaal niets van dit eiland. Echt helemaal niets.' Gromde haar vriend, ietwat chagrijnig. Clem knikte, maar zweeg.

Tagged: Raven ♥
Mood: Still happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyza aug 03, 2013 1:42 am


RAVEN BURON
'Gelukkig ben je niet zo eigenwijs.' Grinnikte het meisje naast hem, en Raaf schoot nu ook in de lach. Hij kon niet ontkennen dat hij koppig was, maar ja.. Soms was het nodig. Met een zucht liet hij zich zakken, en ging naast haar tegen de stam van de boom zitten. 'Hoe komen we hier weg?' Een zucht verliet zijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyza aug 03, 2013 1:49 am

Clementine
I want to be free, just like a butterfly.

'Hoe komen we hier weg?' Een zucht verliet de mond van haar vriend. 'Ik weet het niet, ons plan met het vliegtuig ging ook niet echt wat je noemt soepel..' Ook de latina zuchtte nu. 'Er moet toch een manier zijn..'

Tagged: Raven ♥
Mood: Thinking
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyza aug 03, 2013 1:59 am


RAVEN BURON
Raven knikte, zijn vriendin had een goed punt. Het vliegtuigje was niet gelukt nee, verre van zelfs. 'Maar, nu is het nog niet de tijd om ons daarover te bekommeren. We moeten eerst wachten tot die storm over is, en daarna moeten we eerst uit dit verdomde bos zien te komen.' Raaf schoof iets meer naar haar toe, en sloeg zijn arm om haar schouders.

Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyza aug 03, 2013 2:07 am

Clementine
I want to be free, just like a butterfly.

'Maar, nu is het nog niet de tijd om ons daarover te bekommeren. We moeten eerst wachten tot die storm over is, en daarna moeten we eerst uit dit verdomde bos zien te komen.' Clem glimlachte toen hij zijn arm om haar schouders heen sloeg. 'Ik hou van je Raaf,' fluisterde het latina meisje. Ze liet opnieuw haar hoofd rusten op zijn schouder.

Tagged: Raven ♥
Mood: In love
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyza aug 03, 2013 2:18 am


RAVEN BURON
'Ik hou van je Raaf.' De stem van Clem klonk vlak bij zijn oor, en hij voelde hoe ze haar hoofd opnieuw op zijn schouder legde. 'Ik ook van jou Clem.' Een gelukkige glimlach sierde zijn gelaat, zijn ogen staarden nietsziend voor hem uit, terwijl hij haar geur inademde. Een beetje bloemig, met fruit. De heerlijke geur van natte aarde drong in zijn neus, het geluid van de neerkletterende regen in zijn oren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyza aug 03, 2013 2:32 am

Clementine
I want to be free, just like a butterfly.

'Ik ook van jou Clem.' Het meisje glimlachte vrolijk, ze sloot even haar ogen en concentreerde zich op de geluiden om zich heen. De kletterende regen leek in het niet te gaan bij de regelmatige ademhaling van Raaf. Het was raar dat ze zich zo gelukkig kon voelen op een eiland waar ze gestrand waren.

Tagged: Raven ♥
Mood: Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyza aug 03, 2013 2:36 am


RAVEN BURON
Raaf liet zijn hoofd op het hare rusten, en sloot zijn ogen. Langzaam zakte hij weg in een soort trance, slapen was het niet. Beelden van Clem spookten door zijn hoofd, en maakten dat er een glimlach op zijn gelaat verscheen. Kon dit moment maar altijd blijven voortduren...

- Oef, Raaf valt zo in slaap x'D

Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyza aug 03, 2013 2:45 am

Clementine
I want to be free, just like a butterfly.

Clem opende haar ogen toen ze Raaf's hoofd op de hare voelde, ergens kreeg ze het gevoel dat haar vriend zo in slaap zou gaan vallen. Ze gaf hem een zachte tik tegen zijn achterhoofd. 'Niet in slaap vallen sukkel.' Klonk haar hoge, zachte stem liefdevol.

Tagged: Raven ♥
Mood: Loving
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyza aug 03, 2013 2:48 am




RAVEN BURON
Een tik op zijn achterhoofd deed Raven ontwaken uit zijn halfslaap. 'Hmm?' mompelde hij. 'Niet in slaap vallen sukkel.' klonk Clems stem liefdevol, en hij hief zijn hoofd om haar aan te kijken. Hij grijnsde lichtjes naar haar, en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Nee, dat zou ongepast zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyza aug 03, 2013 3:05 am

Clementine
I want to be free, just like a butterfly.

Clem voelde een gelukkig gevoel door haar lichaam schieten op het moment dat ze Raaf's lippen op haar voorhoofd voelde. 'Nee, dat zou ongepast zijn.' Klonk de stem van haar vriend. Clem lachte vrolijk. Het meisje hief haar hoofd wat meer op toen ze merkte dat het gestopt was met regenen. 'Zullen we nu dan maar dit verdomde bos uit?'

Tagged: Raven ♥
Mood: So damn happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyza aug 03, 2013 3:16 am




RAVEN BURON
De jongen fleurde helemaal op toen hij zijn vriendin vrolijk hoorde lachen, en hij keek haar even vrolijk grijnzend aan. Clem hief haar hoofd, en keek om zich heen. Raaf deed hetzelfde. Het was gestopt met abnormaal hard regenen. 'Zullen we dan nu maar dit verdomde bos uit?' De jongen knikt. 'Misschien kan ik, aan de rand van het bos, iets in een grote treurwilg maken. Een hut ofzo?'

- Jij snapt vast wel waar ik heen wil, don't ya? ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyza aug 03, 2013 3:24 am

Clementine
I want to be free, just like a butterfly.

'Misschien kan ik, aan de rand van het bos, iets in een grote treurwilg maken. Een hut ofzo?' Clem glimlachte en knikte. 'En laat me raden, daar ga je me zeker weer heen tillen?' Haar stem klonk nog steeds liefdevol, maar met een ietwat spottende ondertoon. Ze keek hem breed glimlachend aan.

-Oh ja dat weet ik wel, dat foute? c;

Tagged: Raven ♥
Mood: Scoffing
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Emptyza aug 03, 2013 3:30 am


RAVEN BURON
Clem knikte. 'Laat me raden. Daar ga je me zeker weer heen tillen?' Glimlachte ze breed. Haar toon was liefdevol, maar spot had er een klein plaatsje in gevonden. 'Ik was eigenlijk van plan om een keer te kijken hoe het met je been gaat. Maar als je zo graag gedragen wilt worden, is dat natuurlijk geen probleem.' Grijnsde hij.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Clem? Are you there? & Clementine Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clem? Are you there? & Clementine   Clem? Are you there? & Clementine Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clem? Are you there? & Clementine
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 'I wanna be free, just like a butterfly' - Clementine
» Little little arrow, please stop with hurting my feet [&Clementine]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Born A Survivor :: Westen :: Bos-
Ga naar: