Born A Survivor
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Just survive.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Unbelievable.. [&Raven]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Unbelievable.. [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Unbelievable.. [&Raven]   Unbelievable.. [&Raven] Emptyvr aug 09, 2013 8:55 am

Clementine
I want to be free, just like a butterfly.

De dagen op het eiland leken zo langzaam te gaan, alles hier leek zo onwerkelijk. Alsof het niet allemaal echt gebeurd kon zijn, alsof het allemaal verzonnen was. Of dat het een droom was, eentje die gewoon weg zou gaan en dat alles weer hetzelfde zal zijn als voorheen. En toch was alles realiteit, zomaar naar je gewone leven terugkeren was niet mogelijk..

Clementine zat op een stuk mos aan de rand van het bos, in de buurt van het door Raven gebouwde hutje. Een zucht rolde over haar lippen, een overstuurde blik lag over haar gezicht. Een hand rustte op haar buik. Het meisje kon niet bevatten wat er gebeurt was.. Het leek iets dat niet zo snel zou gebeuren, al helemaal niet in zo'n situatie. Een enkel moment keek Clementine op, de omgeving bespeurend met haar donkerbruine ogen. In de hoop een glimp op te vangen van Raven, die op zoek was gegaan naar eetbare planten. Hoe moest ze het hem überhaupt gaan vertellen..?

Tagged: Raven♥
Mood: Upset, stressed.
||Pregnant
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Unbelievable.. [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unbelievable.. [&Raven]   Unbelievable.. [&Raven] Emptyzo aug 18, 2013 8:08 am


RAVEN BURON
Een zucht rolde over de lippen van een blanke, donkerharige jongen terwijl hij de bosgrond afspeurde naar planten. Hij had een bosje wortelen vast, ze zagen nog zwart van de aarde, maar ze waren natuurlijk eetbaar. En daar zocht hij immers naar... Zijn gedachten dwaalden af naar wat er een paar dagen geleden was gebeurd. Raven had geen spijt, maar misschien was het wat snel gegaan.. Het zou het eiland wel zijn, dat dreef mensen nu eenmaal tot overhaaste dingen... Zijn gedachten werden ruw weggetrokken, toen hij op de terugweg tegen een appelboom stuitte. Snel begon hij vruchten te plukken, en wandelde toen snel terug naar Clementine. De vrolijke grijns bevroor op slag, toen hij Clementine zo zag zitten. Een bezorgde blik nestelde zich direct in zijn ogen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Unbelievable.. [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unbelievable.. [&Raven]   Unbelievable.. [&Raven] Emptyzo aug 18, 2013 8:28 am

Clementine
I want to be free, just like a butterfly.

Het latina meisje keek op toen ze zachte voetstappen hoorde naderen, een zwakke glimlach verscheen op haar gezicht toen ze Raven zag. Clem streek een zwarte lok haar uit haar gezicht. 'Hey..' Klonk haar zachte stem, die minder helder klonk dan normaal. Nerveus beet het meisje op de binnenkant van haar lip. Ze had geen flauw idee hoe ze dit moest gaan vertellen, ze voelde zich schuldig.

OOC; Sorry kort, ik heb echt geen inspiratie --''

Tagged: Raven♥
Mood: Stressed
||Pregnant
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Unbelievable.. [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unbelievable.. [&Raven]   Unbelievable.. [&Raven] Emptyzo aug 18, 2013 8:43 am


RAVEN BURON
Raven keek met een angstige blik naar haar op, er was iets mis. Er was iets heel goed mis. 'Hey...' Klonk haar stem, minder helder en zachter dan hij hoorde te klinken. Raaf begon opeens te lopen, steeds sneller, in haar richting, tot hij dicht bij haar stond. Hij liet alle spullen in zijn handen vallen, en ging naast haar zitten, hij sloeg zijn armen om haar heen en drukte haar tegen zich aan. 'Clem, wat is er aan de hand?' Fluisterde hij bezorgd in haar oor.

OOC: Dit wordt Bloody Brilliant <'3

Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Unbelievable.. [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unbelievable.. [&Raven]   Unbelievable.. [&Raven] Emptyzo aug 18, 2013 9:14 am

Clementine
I want to be free, just like a butterfly.

Het was voor haar niet moeilijk om de angstige blik in zijn ogen te herkennen, de jongen beende op haar af en ging naast haar zitten. Zelfs de druk van zijn armen kon haar niet kalmeren. 'Clem, wat is er aan de hand?' Nerveus wendde ze haar gezicht af en beet opnieuw op de binnenkant van haar lip, een zucht rolde over haar lippen. Het meisje wist dat ze het moest vertellen, ze was geen goede leugenaar. En tegen Raven kon ze al helemaal niet liegen. 'Raven.. Ik..' Het voelde alsof haar stem niet mee wilde werken, alsof ze niet meer kon praten. 'Ik.. Ik ben zwanger.' Stamelde Clementine zachtjes, haar zachte stem trilde.

OOC; Ik ben bang en ik weet niet waarom lol

Tagged: Raven♥
Mood: Nervous
||Pregnant
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Unbelievable.. [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unbelievable.. [&Raven]   Unbelievable.. [&Raven] Emptyzo aug 18, 2013 10:16 am


RAVEN BURON
Een zucht rolde over Clem's lippen, wat de jongen alleen maar meer angst aanjoeg. Wat was er aan de hand? Waar maakte de latina voor hem zich zo druk om? 'Raven... Ik...' Was ze doodsziek? Was het besmettelijk? Konden ze elk moment samen de pijp uit gaan? De jongen ging op zijn hurken voor haar zitten, dat het meisje constant een hand op haar buik hield viel hem niet op. 'Ik... Ik ben zwanger.' Stamelde ze met haar zachte stem, die trilde van de emotie. Raven kon haar enkele seconden alleen maar flabbergasted aanstaren, ze was wát? Natuurlijk, de mogelijkheid was er altijd geweest, maar had zo ver weg geleken... De jongen liet zich achterover zakken tot hij zat. 'Nou... Ik...' Wat moest hij zeggen? Het was zo vroeg... Maar als het van Clem was, merkte hij, wilde hij vader zijn. 'Ik wordt dus vader.' Zijn stem klonk enorm verbaasd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Unbelievable.. [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unbelievable.. [&Raven]   Unbelievable.. [&Raven] Emptyzo aug 18, 2013 9:22 pm

Clementine
I want to be free, just like a butterfly.

Raven had op zijn hurken gezeten en haar flabbergasted aangestaard, hij had pas gesproken toen hij zich achterover liet zakken totdat hij op de grond zat. 'Nou... Ik...' Het was duidelijk dat de jongen niet wist wat hij moest zeggen. 'Ik wordt dus vader.' Zijn stem klonk enorm verbaasd. Clementine keek haar vriend aan en knikte. 'Ja.' Haar stem trilde nu amper en werd weer wat helderder.

Tagged: Raven♥
Mood: Relieved
||Pregnant
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Unbelievable.. [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unbelievable.. [&Raven]   Unbelievable.. [&Raven] Emptywo aug 21, 2013 8:02 am




RAVEN BURON
Raven begon langzaam wat van de verbazing te bekomen, al was het een enorme schok voor hem. Ineens was hij aanstaand vader. Clementine zocht zijn blik, en Raven keek haar aan. Zijn vriendin knikte. 'Ja.' klonk haar stem, al halderder en minder zacht dan voorheen. 'Lach me nu alsjeblieft niet uit. Het is misschien wat vroeg... Maar ik vind het wel leuk.' Met een grote glimlach keek hij haar aan. 'Maar, van groter belang, wat vind je er zelf van?' Zijn ogen stonden plotseling liefdevol, maar tegelijkertijd ook intens nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Unbelievable.. [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unbelievable.. [&Raven]   Unbelievable.. [&Raven] Emptywo aug 21, 2013 8:10 am

Clementine
I want to be free, just like a butterfly.

'Lach me nu alsjeblieft niet uit. Het is misschien wat vroeg... Maar ik vind het wel leuk.' Met een grote glimlach keek Raven haar aan. 'Maar, van groter belang, wat vind je er zelf van?' De latina haalde zuchtend haar schouders op. 'Ik weet het niet.. Ik wilde altijd wel al kinderen, maar het is zo vroeg..' Ze glimlachte. 'Plus dat het ook niet zo ideaal is dat we gestrand zijn op het eiland.'

Tagged: Raven ♥
Mood: Relieved, kinda happy.
||Pregnant
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Unbelievable.. [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unbelievable.. [&Raven]   Unbelievable.. [&Raven] Emptywo aug 21, 2013 8:13 am


RAVEN BURON
'Ik weet het niet.. Ik wilde altijd wel al kinderen, maar het is zo vroeg.. Plus dat het ook niet zo ideaal is dat we gestrand zijn op het eiland.' Glimlachte ze, en de jongen grijnsde. 'Maar, hoe wist je het al zo snel? Meestal moet je toch een test doen, om het zo snel na... al te weten?' Hij deed een poging het subtiel te skippen, tot een andere gedachte bij hem opkwam. Was het wel van hem? Een angstige blik sloop in zijn ogen. 'Clem. Is het van mij?' Indringend keek hij haar aan, dit was belangrijk voor hem.

Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Unbelievable.. [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unbelievable.. [&Raven]   Unbelievable.. [&Raven] Emptywo aug 21, 2013 8:27 am

Clementine
I want to be free, just like a butterfly.

'Maar, hoe wist je het al snel? Meestal moet je toch een test doen, om het zo snel na... al te weten?' Het meisje wilde al antwoorden, maar Raven begon weer te praten. 'Clem. Is het van mij?' De latina fronste. 'Natuurlijk is het van jou. Van wie moet het anders zijn?' Ze glimlachte. 'Je weet toch dat je het ook aan andere dingen kan merken..?'

Tagged: Raven ♥
Mood: A bit confused
||Pregnant
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Unbelievable.. [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unbelievable.. [&Raven]   Unbelievable.. [&Raven] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Unbelievable.. [&Raven]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cursed? [&Raven Buron]
» I'm not afraid to kill you [&Raven]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Born A Survivor :: Westen :: Bos-
Ga naar: