Born A Survivor
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Just survive.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I'm not afraid to kill you [&Raven]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Charlynn Evers
Still learning
Still learning
Charlynn Evers


Aantal berichten : 57
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Slecht
Partner: The one who can fix my life.

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyma jun 10, 2013 6:07 am



Waarom was die klote vlakte toch zo ongelooflijk groot? Het was voor hun groep onderhand haast onmogelijk om water binnen een korte termijn te halen, eten was nog lastiger. Het was ook dom om de grotten te kiezen als basiskamp, ze waren haast onbereikbaar. De uitgestrekte vlakte kon dan misschien in een bepaald gezichtspunt wel mooi zijn, Charlynn kon die zogenaamde schoonheid niet zien.

Vrijwel de hele dag was ze al ontzettend chagrijnig geweest, haar reis door de vlakte maakte het niet beter. Het regende al bijna de hele dag, de grond was modderig en haar bruine laarzen zakten er telkens in, door de vele regen zaten haar blonde haren aan elkaar geplakt. Nee.. De omstandigheden waren niet optimaal. Degene die haar nu in de weg zou lopen zou enorme pech hebben.

Haar setje werpmessen die in haar riem vast haten en de lange speer die ze in haar hand had geklemd wierpen een bepaalde veiligheid om haar heen. Ze wist hoe ze de wapens moest gebruiken, Charlynn was er goed mee. Ze kon zichzelf er prima mee verdedigen. Het blonde meisje had het gevoel dat ze niet de enige was in dit gebied, dat zorgde ervoor dat ze alleen nog maar meer grip nam op haar wapens.


Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyza jun 22, 2013 4:30 am


RAVEN BURON
Raven, bijgenaamd Raaf, draafde in een laag tempo langs de rand van de vlakte. Zijn hand dwaalde constant rond zijn grote jagersmes, dat netjes in de haast onbeschadigde leren schede aan zijn riem hing, het gevest zou blikkeren in de zon en zijn positie verraden aan mogelijk vijanden, en anders aan mogelijke prooi. Een grom rolde over zijn lippen, gevolgd door een geërgerde zucht.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlynn Evers
Still learning
Still learning
Charlynn Evers


Aantal berichten : 57
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Slecht
Partner: The one who can fix my life.

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyza jun 22, 2013 4:36 am




Nog een stukje liep het meisje door, haar blonde haren hingen kleverig van de regen over haar schouder. De grip op haar mes werd met de tijd mee alleen maar steviger. Het gevoel dat ze niet alleen was werd alleen maar sterker, een aanvaring met een ander persoon zou haar misschien wel goed doen. Kon ze eindelijk haar mes weer eens goed gebruiken.

Met haar iets versnelde pas ging ze de vlakte verder over, een silhouet dook op in de verte. Een sluwe glimlach sierde haar gezicht. Met wat meer zelfverzekerdheid rechtte ze haar rug, het mes iets geheven. Het figuur werd steeds duidelijker. 'Wie ben je?' Klonk haar stem luid en nors.


Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyza jun 22, 2013 6:44 am


RAVEN BURON
Raven keek om zich heen, zijn ogen gingen bliksemsnel alle kanten op, op zoek naar het kleinste onregelmatige iets. Een meisje met blond haar kwam in zicht, haar gezicht gesierd met een klein, sluw glimlachje sprak ze hem op norse toon aan. 'Wie ben je?' klonk haar stem bars. 'Raven, ook wel Raaf genoemd. En wie is de dame?' Zijn stem klonk sarcastisch, licht spottend. Hij mocht haar nu al niet.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlynn Evers
Still learning
Still learning
Charlynn Evers


Aantal berichten : 57
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Slecht
Partner: The one who can fix my life.

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyza jun 22, 2013 6:57 am




'Raven, ook wel Raaf genoemd. En wie is de dame?' Geërgerd rolde ze haar ogen, zijn toon sprak haar niet aan. 'Charlynn.' Gaf ze kortaf antwoord, de grip op haar mes werd sterker. Een kort moment nam ze de jongen in zich op, hij was niet van haar groep. Dat was duidelijk. Ze herkende hem ook niet.

Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyza jun 22, 2013 7:29 am


RAVEN BURON
'Charlynn,' antwoordde ze kortaf. Raven keek haar aan, zijn ogen versmalden zich, zijn hand zweefde rond het heft van zijn mes, maar zo onopvallend mogelijk. Zijn blauwgrijze ogen boorden zich diep in die van haar. Alle geluiden, eerst zo duidelijk aanwezig, verstomden, de jongen hoorde enkel het geluid van zijn ademhaling en hartslag, duidelijker dan ooit te voren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlynn Evers
Still learning
Still learning
Charlynn Evers


Aantal berichten : 57
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Slecht
Partner: The one who can fix my life.

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyza jun 22, 2013 7:35 am




De blik van de jongen hield die van haar vast, ze wilde niet wegkijken. Wegkijken was haar altijd aangeleerd als zwakte. Als angst. Ze hief het mes nog wat meer op, het zwakke zonlicht dat door de regenstralen heen kwamen. Het ijzer van het mes glansde. Ze bleef de jongen aankijken, in haar ogen was moordlust te zien was in haar ogen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyza jun 22, 2013 8:08 am




RAVEN BURON
Raaf bleef haar rustig aankijken, terwijl hij zijn mes trok. [b]'Ik ken alleen je naam, en jij enkel de mijne. En toch staan we met getrokken wapens tegenover elkaar, klaar om elkaar aan te vallen. Waarom?' Strak keek de jongen haar aan, Charlynn... Haar naam spookte door zijn hoofd..
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlynn Evers
Still learning
Still learning
Charlynn Evers


Aantal berichten : 57
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Slecht
Partner: The one who can fix my life.

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyza jun 22, 2013 8:14 am



'Ik ken alleen je naam, en jij enkel de mijne. En toch staan we met getrokken wapens tegenover elkaar, klaar om elkaar aan te vallen. Waarom?' Charlynn zuchtte geërgerd, het boeide haar niet waarom ze iemand aanviel. 'Je bent niet van mijn groep, dat is duidelijk. Je zou gemakkelijk een gevaar kunnen vormen voor ons doel, dus kan ik niet anders.' Ze haalde haar schouders op, de moordlust stond nog steeds op haar gezicht.

Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyza jun 22, 2013 8:27 am


RAVEN BURON
Raaf rolde met zijn ogen bij het horen van haar cynische antwoord, stapte naar voren en zwaaide zijn vlijmscherpe mes in haar richting. Meteen trok hij zich weer terug, en deed opnieuw een poging haar te verwonden. De beste verdediging was immers de aanval. Een kwade grom ontsnapte uit zijn mond.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlynn Evers
Still learning
Still learning
Charlynn Evers


Aantal berichten : 57
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Slecht
Partner: The one who can fix my life.

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyza jun 22, 2013 8:33 am




De jongen haalde naar haar uit, nog net op tijd kon ze op zij springen. Bij de tweede poging haar te verwonden sprong ze net te laat op zij, ze voelde het bloed langs haar arm stromen. Kwaad keek ze Raven aan. Ook zij haalde nu uit. Toen ze zelf weer achteruit sprong om een eventuele aanval te vermijden, streek ze een lok van haar lange blonde haar uit haar gezicht.

Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyza jun 22, 2013 8:42 am


RAVEN BURON
Met een grom voelde Raven hoe er een warme gloed over zijn brost liep, met nieuwe vlammen van woede in zijn ogen viel Raaf uit als een echte, sluwe raaf. 'Rot op. Rot de fack op. Wat heb ik je misdaan?' De jongen naderde, zijn mes voor hem uit, en deed een poging haar arm vast te grijpen en op haar rug te draaien.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlynn Evers
Still learning
Still learning
Charlynn Evers


Aantal berichten : 57
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Slecht
Partner: The one who can fix my life.

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyza jun 22, 2013 8:56 am




'Rot op. Rot de fack op. Wat heb ik je misdaan?' Char deinste achteruit, toen hij haar arm probeerde te pakken was ze net niet snel genoeg om achteruit springen. 'Dude, jij viel mij eerst aan.' Haar stem klonk sarcastisch. 'Beter rot jij op.'

Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyza jun 22, 2013 9:03 am


RAVEN BURON
Raaf gromde, en mompelde iets onverstaanbaars terwijl hij haar armen op haar rug draaide. 'Vast wel, maar als ik ga, kom jij achter me aan. Dat weet ik zeker. Heel zeker.'

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlynn Evers
Still learning
Still learning
Charlynn Evers


Aantal berichten : 57
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Slecht
Partner: The one who can fix my life.

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyza jun 22, 2013 9:08 am



'Vast wel, maar als ik ga, kom jij achter me aan. Dat weet ik zeker. Heel zeker.' Char vloekte binnensmonds terwijl ze uit de greep van Raven probeerde te komen, ze rolde geërgerd met haar ogen toen zijn greep voor haar de sterk was. 'Wat moet ik serieus doen om je weg te krijgen hier?'

Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyza jun 22, 2013 9:15 am


RAVEN BURON
Raaf lachte zachtjes in haar oor, een meesterlijke grijns ontstond om zijn mond, zijn tanden blikkerden in de kleine straaltjes zon, zijn adem ging met lachende snuifjes. 'Nu, ik weet wel wat.' lachte hij, genietend van het gevoel van macht.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlynn Evers
Still learning
Still learning
Charlynn Evers


Aantal berichten : 57
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Slecht
Partner: The one who can fix my life.

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyza jun 22, 2013 9:24 am



Hij lachte zachtjes in haar oor, wat haar alleen nog maar neer de nijging gaf al haar kracht te verzamelen om weg te komen. Ze verafschuwde Raven. Zelfs nu ze elkaar nog maar net kenden. Maar ze wist dat het zinloos was, ze had nooit genoeg kracht. 'Nu, ik weet wel wat.' Lachte hij. Ze zuchtte boos. 'Ik vertrouw je niet, maar.. Wat wil je van me?'

Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyza jun 22, 2013 9:38 am


RAVEN BURON
Raaf lachte nog even zacht door. 'Nummer 1 is uitgesloten, absoluut uitgesloten. Je snapt vast wel wat ik bedoel.' fluisterde hij grinnikend in haar oor, een nadruk leggende op 'vast'. 'Bedenkt zelf maar iets. Ik wacht wel, en trek je armen naar boven als je wat probeert.'

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlynn Evers
Still learning
Still learning
Charlynn Evers


Aantal berichten : 57
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Slecht
Partner: The one who can fix my life.

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyza jun 22, 2013 9:48 am



'Nummer 1 is uitgesloten, absoluut uitgesloten. Je snapt vast wel wat ik bedoel.' Nogmaals zuchtte ze geërgerd, ze kon er niet tegen als anderen de macht over haar hadden. 'Bedenkt zelf maar iets. Ik wacht wel, en trek je armen naar boven als je wat probeert.' Het boeide haar niets als hij haar pijn zou doen, daar kon ze wel tegen na alles wat ze in haar verleden had meegemaakt. 'Wat dacht je ervan om me gewoon te laten gaan.' Klonk haar stem sarcastisch terwijl ze nog een keer los probeerde te komen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyza jun 22, 2013 9:58 am


RAVEN BURON
Raaf lachte nu hardop. 'Dat klinkt eigenlijk nog best goed. Maar als je wat probeert heb je problemen, neem dat maar van mij aan.' zijn stem klonk dreigend in haar oor, hij probeerde haar duidelijk te maken dat ze hem echt, echt niets moest flikken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlynn Evers
Still learning
Still learning
Charlynn Evers


Aantal berichten : 57
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Slecht
Partner: The one who can fix my life.

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyza jun 22, 2013 10:00 am




'Dat klinkt eigenlijk nog best goed. Maar als je wat probeert heb je problemen, neem dat maar van mij aan.' Ze rolde met haar ogen, dat was haar nu onderhand ook wel duidelijk. 'Maar als jij mij laat gaan, hoe weet ik dan dat jij geen problemen voor mij en mijn groep gaat vormen?'

Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyza jun 22, 2013 10:09 am


RAVEN BURON
Raaf grijnst, leedvermaak en sadisme waren duidelijk in zijn blik te zien. 'Dan hebben we beiden opnieuw een probleem, is het niet? Rennen Charlynn, Rennen. Alsof de Duivel zelf achter je aan zit.' Zijn gezicht was vermaakt, terwijl hij haar los liet en zijn mes op haar richtte. 'Rennen, alsof je leven ervan af hangt. Wat ook zo is, als je er goed over na denkt.' Een dreiging was in zijn stem gekropen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlynn Evers
Still learning
Still learning
Charlynn Evers


Aantal berichten : 57
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Slecht
Partner: The one who can fix my life.

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyza jun 22, 2013 10:13 am



'Dan hebben we beiden opnieuw een probleem, is het niet? Rennen Charlynn, Rennen. Alsof de Duivel zelf achter je aan zit.' Charlynn lachte sarcastisch. 'Rennen, alsof je leven ervan af hangt. Wat ook zo is, als je er goed over na denkt.' Ze snoof verontwaardigd, geen aandacht bestedend aan het mes dat op haar gericht was. 'Wat laat jou in hemels naam denken dat ik naar jou zal luisteren? Ik sterf nog liever dan weg te moeten rennen van jou.'

Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyza jun 22, 2013 10:35 am


RAVEN BURON
Raven grijnsde enkel breder, en stapte in koele bloede naar het meisje toe, en zette zijn mes zacht tegen zijn keel, een wrede grijns op zijn gezicht. 'Ik heb je de kans gegeven, lopen, als je weg wilt.'

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlynn Evers
Still learning
Still learning
Charlynn Evers


Aantal berichten : 57
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Slecht
Partner: The one who can fix my life.

I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Emptyza jun 22, 2013 10:39 am



Rustig bleef ze de jongen diep in zijn ogen aankijken, het ijzer dat tegen haar keel gedrukt was bracht geen angst bij haar op. 'Ik heb je de kans gegeven, lopen, als je weg wilt.' Vastberaden bleef ze staan, wegjagen liet ze zich niet. 'Vermoordt me dan maar, alsof iemand dat wat boeit.'

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm not afraid to kill you [&Raven]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Unbelievable.. [&Raven]
» Cursed? [&Raven Buron]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Born A Survivor :: Oosten :: Vlakte-
Ga naar: