Born A Survivor
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Just survive.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Cursed? [&Raven Buron]

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Emptyza jun 22, 2013 8:33 am


RAVEN BURON
Raaf gromde, en gunde haar een kort blik naar binnen. 'Die kunnen ons niet meer helpen, jammer genoeg. Er is iets met dit eiland, ik voel het. Die storm was er veel te snel.'

Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Emptyza jun 22, 2013 8:44 am




'Die kunnen ons niet meer helpen, jammer genoeg. Er is iets met dit eiland, ik voel het. Die storm was er veel te snel.' Zuchtend keek Clem ook het vliegtuig binnen, de twee mensen konden hun inderdaad niet meer helpen. Fijn. 'Euh, Raaf je mag me wel weer neerzetten hoor..'

Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Emptyza jun 22, 2013 8:49 am


RAVEN BURON
Raaf gromde wat, en schudde zijn hoofd. Zijn haar hing voor zijn ogen, zijn ogen waren licht verduisterd terwijl hij met haar in zijn armen het bos in rende, zijn blauwe ogen gespannen op het pad voor hem. Waar was de rest gebleven? Het was veel te stil in het bos.

Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Emptyza jun 22, 2013 9:05 am




Clem probeerde tevergeefs uit zijn armen te springen. 'Je gaat me zeker niet loslaten, of wel soms?' Ze keek even zuchtend om zich heen, het was veel te leeg in het bos. Er waren amper dieren, laat staan mensen.. Waar was de rest van de groep? Waarom waren er geen dieren? Waarom was het er zo stil? Het maakte Clem haast panisch.

Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Emptyza jun 22, 2013 9:08 am


RAVEN BURON
'Nee.' Tranen verschenen in zijn ogen, maar hij liet ze direct wegwaaien door de wind. Met een luide snuif stopte hij een paar kilometer verderop, hij was klaar met dit rennen, hij was klaar met dit klote eiland...

Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Emptyza jun 22, 2013 9:19 am



'Nee.' Clementine schoot in de lach, maar deze vrolijkheid verdween al snel. Ook toen ze merkte dat er iets mis was met Raaf. Toen hij een paar kilometer verderop stopte keek ze hem bezorgd aan. 'Raaf... Wat is er?'

Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Emptyza jun 22, 2013 9:34 am


RAVEN BURON
Raaf keek weg, en legde haar neer op een stuk met mos beklede grond, en ging er naast zitten. 'Het is gewoon... Ik wou gewoon dat we nu samen bij mij thuis op de bank tv zaten te kijken, met een zak chips erbij, in plaats van hier in een donker bos te zitten, en te overdenken hoe we het beste een konijn kunnen schieten. Als je snapt wat ik bedoel.'

Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Emptyza jun 22, 2013 9:41 am




Clementine glimlachte toen hij haar uiteindelijk als nog los liet. 'Het is gewoon... Ik wou gewoon dat we nu samen bij mij thuis op de bank tv zaten te kijken, met een zak chips erbij, in plaats van hier in een donker bos te zitten, en te overdenken hoe we het beste een konijn kunnen schieten. Als je snapt wat ik bedoel.' Het meisje zuchtte, ze veegde een pluk bruin haar uit haar gezicht. 'Ik zou het het ook willen Raaf..' Ze dacht even na, moest ze het wel zeggen? Wat als hij niet hetzelfde voor haar voelde als zij voor hem? 'Raaf.. Euh.. Ik..' Begon ze stamelend. 'Ik.. Zie je als meer dan een vriend, meer dan een beste vriend..' Ze voelde haar wangen lichtrood kleuren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Emptyza jun 22, 2013 9:53 am


RAVEN BURON
Raaf keek haar diep aan, een vragende uitdrukking was op zijn gezicht te zien, de vraag was in zijn ogen te zien. 'Ik voel al veel te lang veel te veel voor je Clem. Ik vind je al heel lang leuk, het kwam er alleen nooit uit.' Raaf keek haar een moment aan, en keek toen snel weg.

Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Emptyza jun 22, 2013 9:57 am




'Ik voel al veel te lang veel te veel voor je Clem. Ik vind je al heel lang leuk, het kwam er alleen nooit uit.' Clementine glimlachte, het was een enorme opluchting dat hij hetzelfde voelde. 'We hadden er eerder mee moeten komen, nu zitten we hier..' Ze klonk serieus, maar toch glimlachte ze breed.

Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Emptyza jun 22, 2013 10:03 am


RAVEN BURON
Raaf begon te lachen, eerst zacht, later steeds harder. 'Dit faalt toch wel heel hard Clem. Dit faalt toch wel heel hard. We kennen elkaar al zo lang... Zo lang...' Raaf lacht opnieuw, en legt voorzichtig, wat onwennig een arm om haar heen, en drukt haar zacht tegen zich aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Emptyza jun 22, 2013 10:06 am



Clementine lachte met hem mee, blij te zien dat hij zich opmerkend beter voelde. 'Dit faalt toch wel heel hard Clem. Dit faalt toch wel heel hard. We kennen elkaar al zo lang... Zo lang...' Opnieuw begon ze beide te lachen, hij sloeg een arm om haar heen. Het voelde verrassend vertrouwd. Alsof het zo altijd al was geweest.

Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Emptyza jun 22, 2013 10:16 am


RAVEN BURON
Raaf sloot zijn ogen, dit voelde zo goed, zo vertrouwd... Zo bekend eigenlijk. Niet heel gek, toen ze nog gewoon vrienden waren hadden ze zich ook wel zo gedragen, op zich. Maar dan misschien wat minder... 'Ik kan me bijna inbeelden dat we op de bank zitten.' Fluisterd hij, een glimlach vormt zich om zijn mond. 'We kijken alles is familie, hij komt erachter dat hij niet vruchtbaar is, hij is heel verbaasd dat hij lui zaad heeft.' Raaf barst in luid lachen uit.

Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Emptyza jun 22, 2013 10:20 am



Clem liet haar hoofd op zijn schouder rusten. 'Ik kan me bijna inbeelden dat we op de bank zitten.' Fluisterde Raaf, ze knikte langzaam. Hetzelfde gevoel had zij ook. 'We kijken alles is familie, hij komt erachter dat hij niet vruchtbaar is, hij is heel verbaasd dat hij lui zaad heeft.' Ze barsten samen in lagen uit.

Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Emptyza jun 22, 2013 10:25 am


RAVEN BURON
Raven lachte vrolijk mee, in een opperbeste stemming, en stond toen langzaam op, zijn blik steeds serieuzer. 'Maar, we hebben nu nog steeds geen eten.' mompelde hij, nog steeds een grote lach op zijn gezicht.

Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Emptyza jun 22, 2013 10:33 am



Clem glimlachte breed. 'Maar, we hebben nu nog steeds geen eten.' Mompelde Raaf, Clem wierp een blik op hem. Hij had nog steeds een grote glimlach op zijn gezicht. 'Dan zorgen we toch voor eten.' Moeizaam stond ze op, de pijn in haar been was niet echt minder geworden..

Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Emptyza jun 22, 2013 10:39 am


RAVEN BURON
Raaf kijkt haar een moment bezorgd aan. [/b]'Kom hier Clem.'[/b] Snel tilt hij haar opnieuw op, en drukt haar beschermend tegen hem aan. Het voelde zo goed... Maar eerst eten, dan kon ze daarna rusten en zou hij een poging doen tot het maken van een hut.

Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Emptyza jun 22, 2013 10:47 am




'Kom hier Clem.' Opnieuw tilde hij haar op, voor ze kon protesteren. 'Raaf, ik kan best zelf lopen..' Hoewel ze wist dat hij haar toch niet neer zou zetten, moest ze het tenminste proberen. Opnieuw liet ze haar hoofd rusten tegen zijn schouder en zuchtte.

Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Emptyma jun 24, 2013 2:35 am


RAVEN BURON
'Je hebt last van je been.' bracht hij er snel tegenin, en begon zich terug te bewegen naar de kust. 'Ik wil mijn boog zoeken, als je het niet erg vind. Dan kan ik op wild schieten. Erachteraan rennen met een mes wordt immers niets.' Een klein glimlachje brak door op zijn gezicht.

Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Emptyma jun 24, 2013 2:41 am

 
I was born to survive.

'Je hebt last van je been.' Antwoordde Raaf. Clem glimlachte, misschien dat er toch nog iemand was die eigenwijzer was dan zijzelf. 'Ik wil mijn boog zoeken, als je het niet erg vind. Dan kan ik op wild schieten. Erachteraan rennen met een mes wordt immers niets.' Het meisje knikte. 'Doe maar, er met eens mes achteraan rennen is inderdaad niet zo'n goed idee.'

-Ik kan dus geen mooie gif vinden voor Clem --''
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Emptyma jun 24, 2013 2:50 am


RAVEN BURON
Raven glimlachtte bij haar woorden, ze was het echt voor hem. Eigenwijs en koppig, en toch meegaand genoeg voor een ander eigenwijs en koppig persoon. Met snelle, ruime passen begon de zwartharige naar het strand te benen, gelukkig waren ze bijna het bos uit en de waterval voorbij. Met een zucht voelde de jongen eindelijk weer de zon op zijn huid, die langzaam aan, twijfelend haast, weer door het wolkendek brak.

- Nieuw topic?

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlynn Evers
Still learning
Still learning
Charlynn Evers


Aantal berichten : 57
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Slecht
Partner: The one who can fix my life.

Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Emptyma jun 24, 2013 2:52 am

Is goed, maak jij? *inspiratieloos*

-Dit wilde ik eigenlijk met Clem's account posten lololol
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Emptyma jun 24, 2013 3:00 am

Jahoor. 4 pagina's is netjes nietwaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlynn Evers
Still learning
Still learning
Charlynn Evers


Aantal berichten : 57
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Slecht
Partner: The one who can fix my life.

Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Emptyma jun 24, 2013 3:04 am

Jupjup(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cursed? [&Raven Buron]   Cursed? [&Raven Buron] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cursed? [&Raven Buron]
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Unbelievable.. [&Raven]
» I'm not afraid to kill you [&Raven]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Born A Survivor :: Westen :: Waterval-
Ga naar: