Born A Survivor
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Just survive.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I'm not afraid to kill you [&Raven]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

I'm not afraid to kill you [&Raven] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] - Pagina 2 Emptyza jun 22, 2013 10:43 am


RAVEN BURON
Raaf grijnst nog steeds, en drukt het lemmet harder tegen haar keel, haar luchtpijp. Waar om ging ze nu eigenlijk niet gewoon weg? Dat zou voor beiden makkelijker zijn, nietwaar?

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlynn Evers
Still learning
Still learning
Charlynn Evers


Aantal berichten : 57
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Slecht
Partner: The one who can fix my life.

I'm not afraid to kill you [&Raven] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] - Pagina 2 Emptyza jun 22, 2013 9:04 pm




Het lemmet werd alleen maar harder tegen haar keel gedrukt, toch kon ze niet in zichzelf opbrengen om weg te rennen. Dat zou laf zijn, toch? Ondanks dat de druk op haar keel haar ademhaling belemmerde, bleef ze staan. De grijnzende jongen nog steeds kalm aankijkend. Char zal niet vluchten, dat nooit.

Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

I'm not afraid to kill you [&Raven] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] - Pagina 2 Emptyma jun 24, 2013 2:42 am


RAVEN BURON
Raaf rolde met zijn ogen, ze hoefde het toch niet als vluchten te zien? 'Luister, als je nu rustig achteruit loopt, en je na een paar meter omdraait en op je gemak weg loopt naar weet ik veel waar, is dat geen vluchten right? Dat is het beëindigen van een saai gesprekje met een jongen waarvan je enkel de naam kent. Heb ik gelijk?'

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlynn Evers
Still learning
Still learning
Charlynn Evers


Aantal berichten : 57
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Slecht
Partner: The one who can fix my life.

I'm not afraid to kill you [&Raven] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] - Pagina 2 Emptyma jun 24, 2013 2:47 am

C
harlynn knikte bij de woorden van de jongen. 'Luister, als je nu rustig achteruit loopt, en je na een paar meter omdraait en op je gemak weg loopt naar weet ik veel waar, is dat geen vluchten right? Dat is het beëindigen van een saai gesprekje met een jongen waarvan je enkel de naam kent. Heb ik gelijk?' Een enkel moment zocht ze naar de juiste woorden. 'Misschien dat je gelijk hebt, maar dat neemt het feit niet weg dat ik je nog steeds niet vertrouw. Als ik nu wegloop en jij achtervolgt me, breng ik m'n eigen groep in gevaar.' Ze nam enkel een stap achteruit, zodat het lemmet niet meer tegen haar keel stond. Toch liep ze niet weg.

-Ik poste dit bijna met Clem's account, zo smart ben ik :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

I'm not afraid to kill you [&Raven] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] - Pagina 2 Emptyma jun 24, 2013 2:58 am


RAVEN BURON
Raven gromde wat voor zich heen, wat kon hij toch slecht tegen uiterst koppige mensen, al was hij er zelf ook absoluut een van. Een moment rolde hij met zijn ogen. 'Misschien dat je gelijk hebt, maar dat neemt het feit niet weg dat ik je nog steeds niet vertrouw. Als ik nu wegloop en jij achtervolgt me, breng ik m'n eigen groep in gevaar.' Raven kon niet ontkennen dat ze absoluut gelijk had, al was hij tot nu toe nog niet van plan geweest haar te volgen naar haar groep. Hij zou immers vanzelf wel merken waar die groep zich schuilhield, als dit zo door ging. 'En als we nu beiden achteruit weglopen, en pas omdraaien als we beiden het bos in zijn verdwenen?' Was zijn laatste mogelijkheid. Mocht ze deze ook afkeuren, dan mocht ze met eigen dingen gaan komen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlynn Evers
Still learning
Still learning
Charlynn Evers


Aantal berichten : 57
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Slecht
Partner: The one who can fix my life.

I'm not afraid to kill you [&Raven] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] - Pagina 2 Emptyma jun 24, 2013 3:03 am

C
harlynn zuchtte en streek een lok van haar blonde haar achter haar oor. 'En als we nu beiden achteruit weglopen, en pas omdraaien als we beiden het bos in zijn verdwenen?' Het meisje dacht een moment diep na, het was een beter idee. Alhoewel ze het nog steeds niet helemaal vertrouwde, het was beter dan niets. 'Okay, prima.'. Ondanks dat ze de meeste mensen uit haar groep niet echt mocht, ze hadden allemaal hetzelfde doel. Niemand zou dat doel in de weg staan..  
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

I'm not afraid to kill you [&Raven] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] - Pagina 2 Emptyma jun 24, 2013 3:41 am


RAVEN BURON
Raven keek haar aan, in eerste instantie verveeld, maar met diep in zijn ogen een afwachtende, zelfs nieuwsgierige blik. 'Okay, prima.' antwoordde Charlynn. Raven knikte, en begon rustig achteruit te lopen, Charlynn in zijn gezichtsveld houdende. 'Hopelijk tot nooit meer, maar misschien tot ziens.' Mompelde hij.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlynn Evers
Still learning
Still learning
Charlynn Evers


Aantal berichten : 57
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Slecht
Partner: The one who can fix my life.

I'm not afraid to kill you [&Raven] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] - Pagina 2 Emptyma jun 24, 2013 4:47 am

O
p het moment dat de jongen achteruit begon te lopen, volgde Charlynn zijn voorbeeld. Nog steeds vertrouwde ze het niet, maar het was beter dan hier de hele tijd te blijven staan. In de regen. Haar ogen nog steeds op Raven gericht, bleef ze een stuk achteruit lopen. Tot ze bij de bosrand kwam, nog enkele passen zette ze achteruit voordat ze eindelijk het vertrouwen kreeg om gewoon om te draaien en terug naar de grotten te reizen.

-Einde dan maar? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Buron
It's getting better
It's getting better
Raven Buron


Aantal berichten : 238
Leeftijd : 24
Woonplaats : You'll never know.

Personage
Leeftijd: 19
Groep: Goed
Partner: Clementine Rose

I'm not afraid to kill you [&Raven] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] - Pagina 2 Emptyma jun 24, 2013 6:38 am


RAVEN BURON
Raven rende bijna achteruit, hij vertrouwde op zijn gevoel om nergens tegen aan te botsen, en verdween in het bos nadat hij gestruikeld was over enkele takken. In een snelle beweging draaide hij zich om, en begon rustig te 'draven', richting hun thuispost. Takken sloegen genadeloos in zijn gezicht, terwijl hij te lui was om te bukken en dwars door een doornstruik heenbanjerde. Een grimas had vorm genomen om zijn mond, zijn handen waren tot vuisten gebald.

- Jup.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I'm not afraid to kill you [&Raven] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not afraid to kill you [&Raven]   I'm not afraid to kill you [&Raven] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm not afraid to kill you [&Raven]
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Unbelievable.. [&Raven]
» Cursed? [&Raven Buron]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Born A Survivor :: Oosten :: Vlakte-
Ga naar: