Born A Survivor
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Just survive.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 We just need to survive (&Lava)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

We just need to survive (&Lava) Empty
BerichtOnderwerp: We just need to survive (&Lava)   We just need to survive (&Lava) Emptyzo jun 23, 2013 3:51 am




Dagen had het meisje al over de kust gestruind, op zoek naar mensen van hun groep, op zoek naar een waterbron, op zoek naar voedsel, op zoek naar een manier om te overleven. Haar donkerbruine haar lag in een slordige vlecht over haar schouder. Haar kleren waren vies en gescheurd, op haar onderbeen zat een grote wond.

Zelfs de kleine helling van het duin was lastig te beklimmen, door vermoeidheid en de helse pijn in haar been. Toen ze uiteindelijk toch boven was gekomen, keek Clementine zoekend om zich heen. Haar bruine ogen focusten zich op verschillende elementen in de omgeving, ze had het gevoel dat ze niet de enige was in dit gebied. Misschien dat er iemand anders uit haar groep nog in leven was.

Toch maakte het gevoel dat ze niet alleen was haar ongerust, straks was het helemaal niet iemand uit haar groep. Wat als de persoon een gevaar voor haar zou betekenen? Clem had alleen een mes om haar te verdedigen. Alhoewel ze wel wist hoe ze er mee om moest gaan.


Terug naar boven Ga naar beneden
Lava Blade
Still learning
Still learning
Lava Blade


Aantal berichten : 99
Leeftijd : 24
Woonplaats : thuis

Personage
Leeftijd: 15
Groep: Goed
Partner: he died

We just need to survive (&Lava) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to survive (&Lava)   We just need to survive (&Lava) Emptyzo jun 23, 2013 6:12 am


Lava's benen deden pijn. Haar schouders waren verbrand en ze had honger. Luke was dood dus ze was hier alleen, niemand was ze tegen gekomen, maar ze volgde nu het spoor van een mens. Als die persoon goed was kon hij of zij haar misschien helpen en dan had ze een metgezel, anders kon ze misschien dood. Dan kon ze niet meer lijden en was ze misschien weer bij Luke. Het punt was gewoon dat ze hem of haar snel moest vinden. Het mes dat ze had gevonden op het strand zat aan een gevlochten koord van gras aan haar middel. Een kleine rugzak met een lege fles en het shirt van Luke.
Zo strompelde ze door het landschap. Toen ze echt uitgeput was, zag ze in de verte een gestalte opdoemen, die liep langzaam genoeg om in te kunnen halen en Lava dwong haar benen door te blijven lopen. Gedachtes galmden door haar hoofd, het gaf haar niet meer moed dan ze had.

Sinds Lava gewend was aan het geschommel van het schip, zat ze een boek te lezen. Luke zat naast haar muziek te luisteren en uit het raampje te kijken, zijn arm hing om haar schouders en het gaf haar een warm gevoel van binnen. Dat haar ouders haar hadden laten gaan! Dit was haar eerst vakantie zonder de rest van haar gezin. Luke was iets ouder dan Lava en hij had al eerder met een meisje vakantie gevierd. Het boek was uit en Laaf klapte het dicht. Ze wilde net Luke een knuffel geven toen een enorme klap haar hoofd trof. Ze lag op de grond en het nachtkastje naast haar bed lag op haar. Luke zat ook iet meer op haar bed, maar hem kon ze niet zien. Ze voelde even aan haar hoofd, het bonkte en er liep warm bloed langs. Ze kwam overeind. Luke lag kreunend op de grond maar hij had nergens open wonden. Ze hielp hem overeind. Het schip gaf nog een schommel en ze hielden zich aan het bed vast, maar toen brak het dikke glas van het raampje en stroomde er heel veel water naar binnen.
Luke rende naar de deur en sleepte Lava er ook door. Er vlogen meer deuren open en paniekerig gillende mensen renden naar de lift en de trappen, zij zelf namen de trap en renden naar boven. Op het dek renden overal mensen rond en het gaf haar een griezelig titanic-gevoel. er klotste water over de relingen en het schip helde over naar links. De hele vloer was nat en Lavarynte gleed naar beneden terwijl ze de hand van haar vriend verloor. Ze botste met een dreun tegen de linker reling en een pijnscheut trof haar pols. Het volgende moment bevond ze zich in het water. Het out deed pijn aan de wond op haar hoofd en het leek of ze nooit meer lucht zou krijgen, maar toen kwam ze boven en ademde in.

Afgezien van de snee in haar hoofd en haar (waarschijnlijk) gekneusde pols, was Lava oké, ze was nu al bijna urenlang op het strand aan het zoeken naar Luke, ze was aangespoeld op een eiland. Het zag er niet erg bewoond uit. Lava had al een mes gevonden en een half lege fles fanta die ze had leeggegoten in haar mond.

Onder de mast van het vernietigde schip lagen lichamen, Lava bekeek ze met afkeer, ze had nog geen levende mensen gezien en ze werd er misselijk van dat er overal lijken lagen. Luke... Ze moest hem vinden....
Met één voet onder de mast en een doorweekt lijf lag een jongen van ongeveer haar leeftijd. Lava knielde neer. Nog voor ze de jongen herkende als haar vriendje wist ze dat hij dood was, hij had geen wonden maar was bleek, staarde met zijn lichtbruine ogen naar een punt in de verte en ademde niet. Hij moest verdronken zijn. Lava gilde het uit. Ze krijste en schreeuwde in de hoop dat iemand haar zou vinden, misschien wel in de hoop dat Luke wakker zou worden en haar gerust zou stellen dat hij niet dood was, in de hoop dat ze zelf wakker zou worden, en hij haar gerust zou stellen dat ze het droomde. Maar geen van die dingen gebeurde.


Lavarynte was nu dichtbij de persoon en kon goed de vlecht en de gehavende kleren zien die aanduidden dat de persoon vrouwelijk was. De kleren waren in de mode dus ging Lava er van uit dat het meisje ook gestrand was.
"Hey, ehm...kom jij van het schip?" bracht ze uit, maakte ook niet uit eigenlijk, maar ze trok er in elk geval de aandacht mee...

Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

We just need to survive (&Lava) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to survive (&Lava)   We just need to survive (&Lava) Emptyzo jun 23, 2013 7:42 am




De zon verdween opnieuw achter de wolken, het gebied werd er meteen een stuk donkerder van. Clementine keek nog even om zich heen, in de verte zag ze het silhouet van een persoon steeds dichter bijkomen. Ergens was ze opgelucht, nu wist ze in elk geval dat ze niet alleen was. Maar ergens was het ook angstaanjagend. In plaats van weg te rennen, wat een stem in haar hoofd beval. Bleef ze staan, het meisje wist dat ze nooit genoeg kracht had om ver te komen. Zeker niet nu..

De schommelende bewegingen van het schip maakten het meisje alleen maar meer ontspannen, Clem was altijd al dol geweest op het water. Het maakte haar rustig, alsof ze al haar zorgen gewoon zo opzij kon zetten. Samen met haar beste vriend Raven deelde ze een kamer. Raaf was al heel lang haar beste vriend geweest, ze had nog wel meer gevoelens voor hem. Alleen had ze nooit de moed verzamelt om het te vertellen.

Clementine voelde dat de zee veranderde, samen met de schommeling van de boot. Veel aandacht besteedde ze er niet aan, wat ze misschien wel had moeten doen. Een luide knal klonk, alle meubels verschoven en het meisje zelf werd door de kracht van haar bed afgesmeten. Ze voelde bloed langs haar hoofd en arm lopen.


Waar Raven was, dat wist ze nu nog steeds niet. In de chaos zijn de twee elkaar kwijt geraakt. Haar hoofd en arm doen wel minder pijn, maar dat is niet te zeggen over haar been. Waar ze mee vast was komen te zitten onder een brokstuk van de boot.

Diep in gedachten verzonken had het meisje niet door dat de persoon onderhand al een stuk dichterbij was gekomen, een stem wekte haar op uit de gedachtereeks. 'Hey, ehm... Kom jij van het schip?' Klonk de stem, duidelijk afkomstig van een vrouw. Clementine keek op, ze nam het meisje voor zich in zich op, ze herkende haar niet. Maar hun groep was ook redelijk groot geweest, dus kende ze ook niet iedereen. Als het meisje überhaupt al van het schip afkomstig was. 'Eh.. Ja.. Jij ook?' Klonk haar stem, voorzichtig en op haar hoede. Toch had het ook de normale hoge en heldere klank.


Terug naar boven Ga naar beneden
Lava Blade
Still learning
Still learning
Lava Blade


Aantal berichten : 99
Leeftijd : 24
Woonplaats : thuis

Personage
Leeftijd: 15
Groep: Goed
Partner: he died

We just need to survive (&Lava) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to survive (&Lava)   We just need to survive (&Lava) Emptyzo jun 23, 2013 10:00 am


Lavarynte was nu dichtbij de persoon en kon goed de vlecht en de gehavende kleren zien die aanduidden dat de persoon vrouwelijk was. De kleren waren in de mode dus ging Lava er van uit dat het meisje ook gestrand was.
"Hey, ehm...kom jij van het schip?" bracht ze uit, maakte ook niet uit eigenlijk, maar ze trok er in elk geval de aandacht mee...
"Eh.. Ja.." antwoordde het meisje, "Jij ook?" Lava knikte, blij dat ze nu eindelijk gezelschap had. De stem van het andere meisje was helder en best hoog. Lava had een redelijk lage stem en ze was schor geworden van het krijsen om hulp toen ze Luke dood had gevonden. Luke.. Hij was er niet meer. Nooit meer. Ze huilde niet, haar tranen waren op. In plaats daarvan keek ze naar het meisje en stelde zichzelf voor als Lava, haar favoriete bijnaam als ze moest kiezen uit Lava, Laaf, Lavaryn, Varyn, Varynte, Ryn, Rynte, of gewoon haar volledige naam: Lavarynte (of wat je daar allemaal nog meer van kan maken). Voor haar was het gewoon altijd Lava geweest.
"Overleef jij het hier allemaal een beetje? Ben je alleen? Weet je of er meer overlevende zijn?" vroeg ze. Voor zover ze zelf wist, waren zij twee de enigen.







sorry voor kortheid (:


Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

We just need to survive (&Lava) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to survive (&Lava)   We just need to survive (&Lava) Emptyzo jun 23, 2013 7:23 pm




Het meisje had zich voorgesteld als Lava. 'Ik ben Clementine, maar de meeste mensen noemen me Clem.' Ze glimlachte en streek een pluk donkerbruin haar uit haar gezicht. Nogmaals bekeek ze het meisje, nam haar wat beter in zich op. Lava was waarschijnlijk een paar jaar jonger dan zijzelf was, toch was het meisje wel een stukje langer dan Clementine zelf was. Het latino meisje was redelijk klein voor haar leeftijd.

"Overleef jij het hier allemaal een beetje? Ben je alleen? Weet je of er meer overlevende zijn?" Klonk Lava's stem, laag en schor. 'Het overleven lukt al redelijk, ik ben alleen. Ik weet niet over er meer overlevende zijn, ik ben nog steeds op zoek naar mijn beste vriend Raven. Heb jij al overlevenden gevonden?'

-Geeft niet, mijne is ook kort haha (:


Terug naar boven Ga naar beneden
Lava Blade
Still learning
Still learning
Lava Blade


Aantal berichten : 99
Leeftijd : 24
Woonplaats : thuis

Personage
Leeftijd: 15
Groep: Goed
Partner: he died

We just need to survive (&Lava) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to survive (&Lava)   We just need to survive (&Lava) Emptyma jun 24, 2013 12:14 am


Toen Lava zichzelf voorstelde zei het meisje: 'Ik ben Clementine, maar de meeste mensen noemen me Clem.' Ze glimlachte en streek een pluk donkerbruin haar uit haar gezicht. Lava glimlachte terug en de twee bekeken elkaar. Clem was best klein maar duidelijk ouder dan Laaf, zij was dan ook redelijk lang voor haar leeftijd. Clementine had een redelijk bruine huid, die net wat donkerder was dan die van Lava. Haar donkerbruine haren zaten in een losse vlecht en ze was natuurlijk niet schoon, dat was Lavaynte zelf ook niet.
"Overleef jij het hier allemaal een beetje? Ben je alleen? Weet je of er meer overlevende zijn?" Vroeg Lava schor. 'Het overleven lukt al redelijk, ik ben alleen. Ik weet niet over er meer overlevende zijn, ik ben nog steeds op zoek naar mijn beste vriend Raven. Heb jij al overlevenden gevonden?' 'Nee, ik ben ook alleen. Wat naar voor je..' Lava dacht onwillekeurig terug aan Luke, zoals ze hem daar nietsziend op het strand had gevonden, één voet verpletterd door de gigantische mast... Ze schudde het beeld uit haar hoofd en zei, 'Ik kan wel helpen met zoeken, met ons tweeën staan we ook sterker dan alleen denk ik.'


haha, het word echt steeds korter xp


Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

We just need to survive (&Lava) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to survive (&Lava)   We just need to survive (&Lava) Emptyma jun 24, 2013 2:09 am

 
I was born to survive.

'Nee, ik ben ook alleen. Wat naar voor je..' Clementine glimlachte. 'Ik vind 'm vast wel..' Klonk haar heldere, hoge stem. 'Ik kan wel helpen met zoeken, met ons tweeën staan we ook sterker dan alleen denk ik.' Het latino meisje knikte en glimlachte nogmaals zwakjes. 'Dat is een goed idee, deze kant op gaan?' Zonder echt op antwoord te wachten begon Clem al te lopen, ze ging altijd al een beetje haar eigen weg. Zelfstandig en eigenwijs als ze kon zijn. 'Hoe ben jij eigenlijk bij de groep gekomen?' Vroeg Clementine. Nog een bekende eigenschap van het meisje was dat ze erg nieuwsgierig was. Ze kon er niet tegen als ze dingen niet wist, ze wilde eerst dingen weten voor ze acties ondernam.

Nooit had ze echt gedacht dat haar nieuwsgierigheid haar echt zou helpen, puur door haar nieuwsgierigheid had ze vroeger geleerd om met messen om te gaan. Gewoon omdat ze wilde weten hoe dat in elkaar zou zitten. Misschien dat het overleven op dit eiland haar ook iets beter uit zou komen, met de informatie die ze al had van verschillende zomerkampen. Toch zou het nooit genoeg zijn om echt te overleven, hoe moesten ze überhaupt aan eten komen? Laat staan hoe ze aan onderdak moesten komen.. Het ergerde haar persoonlijk erg veel dat ze deze dingen niet wist, daar gaf ze zichzelf de schuld van. Had ze vroeger maar beter naar haar vader moeten luisteren, beter naar de instructies op de kampen. De instructies leken haar destijds zinloos. Onnodig, alsof ze ze ooit echt nodig zou hebben..



Terug naar boven Ga naar beneden
Lava Blade
Still learning
Still learning
Lava Blade


Aantal berichten : 99
Leeftijd : 24
Woonplaats : thuis

Personage
Leeftijd: 15
Groep: Goed
Partner: he died

We just need to survive (&Lava) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to survive (&Lava)   We just need to survive (&Lava) Emptyma jun 24, 2013 3:13 am


'Nee, ik ben ook alleen. Wat naar voor je..' ' Lava dacht onwillekeurig terug aan Luke, zoals ze hem daar nietsziend op het strand had gevonden, één voet verpletterd door de gigantische mast... Clem glimlachte. 'Ik vind 'm vast wel..' Lava glimlachte terug en antwoordde: 'Ik kan wel helpen met zoeken, met ons tweeën staan we ook sterker dan alleen denk ik.' Haar nieuwe vriendin knikte en glimlachte nogmaals zwakjes. 'Dat is een goed idee, deze kant op gaan?' De latina begon al vooruit te lopen. 'Hoe ben jij eigenlijk bij de groep gekomen?' Vroeg ze. 'Ik zou op vakantie gaan met mijn vriend Luke.' Lava beet op haar lip en keek naar de grond. Voor de tienduizendste keer wenste ze dat haar ouders strenger waren geweest, dat ze haar niet hadden laten gaan. Ze slikte. 'Hij.. Hij is nu dood.' Ze liep achter Clem aan en hoopte dat ze snel hulp zouden vinden, of dat Lava en Clem zelf handig genoeg waren om elkaar te helpen.
Lava was wel goed in knopen leggen en loshalen, en ze had een EHBO cursus gevolgd, daar had ze alleen niet erg veel van opgestoken omdat ze niet van plan was iets met medicijnen te doen. Verder was ze handig in zichzelf dingen leren, maar met het gevonden mes kon ze nog steeds niet echt goed omgaan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

We just need to survive (&Lava) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to survive (&Lava)   We just need to survive (&Lava) Emptyma jun 24, 2013 5:05 am

D
e twee liepen verder, het was fijn om gezelschap te hebben. Zeker nu, als alles zo onzeker lijkt te zijn. 'Ik zou op vakantie gaan met mijn vriend Luke.' Begon Lava het antwoord op haar vraag, het latina meisje keek op. Haar nieuwe vriendin keek naar de grond. 'Hij... Hij is nu dood.' Klonk de stem van het meisje nogmaals. 'Ohmy, wat erg! Sorry..' Sprak Clementine, met haar nog altijd hoge, heldere stem. Ze moest voortaan leren wat minder nieuwsgierig te zijn..

'Enig ervaring met overleven in de wildernis?' Vroeg ze maar om het onderwerp van het gesprek te veranderen. Misschien dat ze samen genoeg kennis hadden om hier te kunnen overleven. Misschien dat er dan toch nog een beetje hoop was.. Clem keek nog even om zich heen, er was geen enkel spoor van leven. Geen voetstappen, zelfs geen sporen van dieren. Alsof dit hele eiland uitgestorven was. Het meisje wist bijna zeker dat er iets mis was met het eiland, het had een vreemde sfeer om zich heen hangen..

Terug naar boven Ga naar beneden
Lava Blade
Still learning
Still learning
Lava Blade


Aantal berichten : 99
Leeftijd : 24
Woonplaats : thuis

Personage
Leeftijd: 15
Groep: Goed
Partner: he died

We just need to survive (&Lava) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to survive (&Lava)   We just need to survive (&Lava) Emptyma jun 24, 2013 8:27 am


'Dat is een goed idee, deze kant op gaan?' De latina begon al vooruit te lopen. 'Hoe ben jij eigenlijk bij de groep gekomen?' Vroeg ze. 'Ik zou op vakantie gaan met mijn vriend Luke.' Lava beet op haar lip en keek naar de grond. Voor de tienduizendste keer wenste ze dat haar ouders strenger waren geweest, dat ze haar niet hadden laten gaan. Ze slikte. 'Hij.. Hij is nu dood.' Ze liep achter Clem aan en hoopte dat ze snel hulp zouden vinden, of dat Lava en Clem zelf handig genoeg waren om elkaar te helpen.
Lava was wel goed in knopen leggen en loshalen, en ze had een EHBO cursus gevolgd, daar had ze alleen niet erg veel van opgestoken omdat ze niet van plan was iets met medicijnen te doen. Verder was ze handig in zichzelf dingen leren, maar met het gevonden mes kon ze nog steeds niet echt goed omgaan. 'Ohmy, wat erg! Sorry..' Sprak Clementine. 'Het is niet jouw schuld hoor. Het is niemands schuld.'

'Enige ervaring met overleven in de wildernis?' Vroeg Clementine. Lava was blij om het over iets anders te hebben. Ze snapte wel dat Clem hoopte dat ze samen genoeg kennis hadden, dat was precies wat zij zelf ook hoopte. 'Nou niet echt wat je noemt ervaring, gewoon goed met knopen, een paar EHBO feiten, ik vocht vaak met jongens van school, niet echt over iets, maar gewoon worstel partijtjes...' Dat was waar, zonder wapens was ze erg handig in het gevecht. 'En jij?' Het klonk net te hoopvol, Lava was nooit erg zeker geweest van zichzelf, maar waar ze nu wel zeker van was, was dat dit te afhankelijk klonk. Ze zweeg. In de korte stilte die volgde besefte ze waarom het stil was. De hele weg vond ze het hier al dood, maar nu snapte ze het: De vogels floten niet, en daar komt het meeste geluid vandaan, als vogels niet fluiten klinkt alles leeg, hol.

Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

We just need to survive (&Lava) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to survive (&Lava)   We just need to survive (&Lava) Emptyma jun 24, 2013 9:43 pm

H
oop was misschien wel het enige wat ons hier nog een beetje overeind kon houden, misschien dat ze inderdaad samen genoeg ervaring hadden? Genoeg kennis.. Het is in ieder geval al fijn om er niet alleen voor te staan, om gezelschap te hebben. 'Nou niet echt wat je noemt ervaring, gewoon goed met knopen, een paar EHBO feiten, ik vocht vaak met jongens van school, niet echt over iets, maar gewoon worstel partijtjes...' Klonk de stem van Lava, desondanks dat het niet veel ervaring was. Was het antwoord toch geruststellend, zelf had Clem niet erg veel kennis over EHBO. 'En jij?' Klonk de stem van het meisje, net iets te hoopvol. Clementine glimlachte. 'Ik heb van m'n vader geleerd hoe ik moet vechten met messen, ik heb ook vaak op zomerkamp geweest. Dus een beetje overlevingskennis heb ik nog wel.' Kort keek Clem om zich heen. 'Echt veel ervaring met EHBO heb ik dan weer niet..'
[/font]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lava Blade
Still learning
Still learning
Lava Blade


Aantal berichten : 99
Leeftijd : 24
Woonplaats : thuis

Personage
Leeftijd: 15
Groep: Goed
Partner: he died

We just need to survive (&Lava) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to survive (&Lava)   We just need to survive (&Lava) Emptydi jun 25, 2013 4:03 am


We just need to survive (&Lava) 1amYo
'Enige ervaring met overleven in de wildernis?' Vroeg Clementine. Lava was blij om het over iets anders te hebben. Ze snapte wel dat Clem hoopte dat ze samen genoeg kennis hadden, dat was precies wat zij zelf ook hoopte. 'Nou niet echt wat je noemt ervaring, gewoon goed met knopen, een paar EHBO feiten, ik vocht vaak met jongens van school, niet echt over iets, maar gewoon worstel partijtjes...' Dat was waar, zonder wapens was ze erg handig in het gevecht. 'En jij?' Het klonk net te hoopvol, Lava was nooit erg zeker geweest van zichzelf, maar waar ze nu wel zeker van was, was dat dit te afhankelijk klonk. Ze zweeg. In de korte stilte die volgde besefte ze waarom het stil was. De hele weg vond ze het hier al dood, maar nu snapte ze het: De vogels floten niet, en daar komt het meeste geluid vandaan, als vogels niet fluiten klinkt alles leeg, hol.
Clementine glimlachte. 'Ik heb van m'n vader geleerd hoe ik moet vechten met messen, ik heb ook vaak op zomerkamp geweest. Dus een beetje overlevingskennis heb ik nog wel.' Lava was blij dat ze niet allebei de zelfde, karige vaardigheden bezaten. 'Echt veel ervaring met EHBO heb ik dan weer niet..' 'Ik ook niet, gewoon een paar domme feitjes, ik heb ooit een cursus gevolgd maar ik dacht niet dat ik het nodig zou hebben...' Lava wist maar al te goed dat ze het daarin hoe dan ook mis had.




We just need to survive (&Lava) 1almJ[/size]
Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

We just need to survive (&Lava) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to survive (&Lava)   We just need to survive (&Lava) Emptydi jun 25, 2013 5:02 am

'I
k ook niet, gewoon een paar domme feitjes, ik heb ooit een cursus gevolgd maar ik dacht niet dat ik het nodig zou hebben...' Clem knikte begrijpend, ze was in ieder geval niet de enige die zulke dingen niet nodig dacht te hebben. 'Nja, misschien weten we samen wel genoeg om te overleven..' Klonk de stem van het latina meisje, in haar stem klonk een klein sprankje hoop. Terwijl ze door bleef lopen, maakte ze haar lange donkerbruine vlecht wat netter.


Terug naar boven Ga naar beneden
Lava Blade
Still learning
Still learning
Lava Blade


Aantal berichten : 99
Leeftijd : 24
Woonplaats : thuis

Personage
Leeftijd: 15
Groep: Goed
Partner: he died

We just need to survive (&Lava) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to survive (&Lava)   We just need to survive (&Lava) Emptydi jun 25, 2013 6:39 am



[center]

'Ik ook niet, gewoon een paar domme feitjes, ik heb ooit een cursus gevolgd maar ik dacht niet dat ik het nodig zou hebben...' Clem knikte met een begrijpende blik op haar gebruinde gezicht, waarschijnlijk had ze ervaring met wat Lava net zei. 'Nja, misschien weten we samen wel genoeg om te overleven..' Klonk de stem van het latina meisje, in haar stem klonk een klein sprankje hoop. Terwijl ze door bleef lopen, maakte ze haar lange donkerbruine vlecht wat netter. Lava liep met haar mee en deed haar haar in een losse staart. En zo gingen de twee opzoek naar gezelschap.

[Ik heb hier zelf niet echt veel inspi meer voor "~" zullen we het topic hier stoppen?]
Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

We just need to survive (&Lava) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to survive (&Lava)   We just need to survive (&Lava) Emptydi jun 25, 2013 6:55 am

Is goed, wil je nog een nieuw topic? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lava Blade
Still learning
Still learning
Lava Blade


Aantal berichten : 99
Leeftijd : 24
Woonplaats : thuis

Personage
Leeftijd: 15
Groep: Goed
Partner: he died

We just need to survive (&Lava) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to survive (&Lava)   We just need to survive (&Lava) Emptywo jun 26, 2013 9:42 pm

ja das wel een goed id... over een eigen kampje opzetten enzo.. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
Advanced survivor
Advanced survivor
Clementine Rose


Aantal berichten : 287
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 18
Groep: Goed
Partner: Raven ♥

We just need to survive (&Lava) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to survive (&Lava)   We just need to survive (&Lava) Emptywo jun 26, 2013 10:18 pm

Is goedd, ik maak m wel even (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





We just need to survive (&Lava) Empty
BerichtOnderwerp: Re: We just need to survive (&Lava)   We just need to survive (&Lava) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
We just need to survive (&Lava)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A place to stay ||&Lava
» I just need to survive [&Noctis Surva]
» I was born to survive || Mijn dumpje
» 'A old friend once learned me how to survive.' - Ellie Johnson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Born A Survivor :: Zuiden :: Duinen-
Ga naar: