Born A Survivor
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Just survive.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 'A old friend once learned me how to survive.' - Ellie Johnson

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ellie Johnson
New survivor
New survivor
Ellie Johnson


Aantal berichten : 15
Leeftijd : 25

Personage
Leeftijd: 14
Groep: Goed
Partner: Maybe some day..

'A old friend once learned me how to survive.' - Ellie Johnson Empty
BerichtOnderwerp: 'A old friend once learned me how to survive.' - Ellie Johnson   'A old friend once learned me how to survive.' - Ellie Johnson Emptyza jun 29, 2013 7:02 am

E
llie Johnson
Bijnaam: Ellie||El
Leeftijd: 14
Groep: Goed
Verleden: Ellie's ouders zijn overleden in een auto-ongeluk, ze was toen pas 5. Een goede vriend van haar ouders, Joel, heeft haar in die tijd opgevangen en voor haar gezorgd. Tessa kwam later in Ellie's leven, ze was de vriendin van Joel en werd een soort pleegmoeder voor haar. Op dezelfde manier als Joel een pleegvader voor haar was. Joel en Tess waren niet getrouwd, het leek allemaal goed te gaan. Tot de twee alsnog uit elkaar gingen, Tess verhuisde naar Amerika en ze hebben haar nooit meer teruggezien. Ellie was er kapot van, ze zocht troost in haar paard. Waar ze veel meewerkte in die tijd. Joel besloot om met z'n tweeën op reis te gaan, even weg van alle nare omstandigheden. Maar het werd alleen maar erger, tijdens de schipbreuk is Joel overleden. Ellie stond er toen helemaal alleen voor.
Innerlijk: Ellie is een ontzettend lief meisje, ze is slim en spontaan. Ze heeft een zwak voor dieren. Ook weet het meisje hoe ze voor zichzelf moet zorgen, ook in tijden als deze. Het jonge meisje weet hoe ze moet overleven en om moet gaan met wapens, Joel heeft haar alles geleerd.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
'A old friend once learned me how to survive.' - Ellie Johnson
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» We just need to survive (&Lava)
» I just need to survive [&Noctis Surva]
» I was born to survive || Mijn dumpje
» 'I've killed my best friend, I've killed my family' - Charlynn Evers

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Born A Survivor :: Informatie :: Voorstellen :: Als personage-
Ga naar: